Toon posts:

Duitsland advies

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames,

Ik heb reeds wat topics over dit onderwerp gezien, maar die waren allen redelijk gedateerd... dus hier komt ie als nog.... :)

ik ben van plan mijn eigen PC in elkaar te flansen en zit erover te denken om mijn componenten in duitsland te kopen.

Mijn vragen:
Kent iemand goedkope winkels nabij de grens bij Nijmegen (zal dus wel Kleef worden)?
Maakt het echt nog heel veel verschil uit met Nederland.?

Mvg
Peter

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ge moet u afvragen: is de afstand + de kloterij als er iets mis is het prijsverschil waard?
+ de btw is onlangs naar 20% gezet, dus zoveel goedkoper is het niet in Duitsland?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ik woon niet ver van de grens vandaan... dus afstand is niet het probleem... maar wat is de kloterij??

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-01 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:23:
ik woon niet ver van de grens vandaan... dus afstand is niet het probleem... maar wat is de kloterij??
als je garantie moet claimen of wat dan ook bedoelt Snake vast.maar is het wel de moeite waard om het in duitsland te kopen.als het mij 2 of 3 tientjes in totaal zou schelen vergeleken met nederland dan kocht ik het mooi in nederland.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:23:
Dat als je duitsland inrijdt waarschijnlijk al 20 computerwinkels voorbij bent gegaan. Oftewel je gaat je probleem verder zoeken. Dus heb je problemen met je systeem, moet je ook verder rijden om hem te laten maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ok..... duidelijk, maar als ik het risico zou willen nemen. Bij welke winkels zou ik dan eens moeten kijken?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze vraag is niet technisch. Hij hoort dan ook niet in Overige Hardware maar in Stuffis Generalis. Helaas heeft de TS niet genoeg posts om daarin te kunnen, dus moven heeft weinig zin en gaat hij op slot.

Om toch niet al te flauw te zijn kan ik iig melden dat het in Kleve e.o. niet al te denderend gesteld is met computerwinkels. In Emmerich is er iig Gistron in het voormalige douanekantoor, maar voor de leukere winkels moet je toch echt naar Oberhausen of Krefeld. Zie o.a. www.guenstiger.de voor een Duitse Pricewatch.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.