Een andere computer in de gaten houden

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

• pascalo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:39
Ik zoek al een lange tijd naar een programma waar ik me andere computer in de gaten kan houden.

Ik heb boven een computer staan en daar download ik op nu zou ik vanaf me laptop de andere computer in de gaten willen houden.

Ik heb al wat gegoogeld maar ik kan zo niet echt wat vinden.
Weten jullie wat en hebben jullie ervaring met zulke programma's?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Remote desktop ?

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
misschien kun je iets als VNC gebruiken? Dan kun je gewoon de andere computer overnemen.

edit: spuit 11

[ Voor 9% gewijzigd door fotoklaasje op 19-10-2007 16:10 ]

http://www.klaasje.com

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2025
Radmin, remote administrator.

Of als je geen andere software wilt hulp op afstand (ingebouwd in XP en Vista)

Maar googlen op remote administrator levert honderden programma's op.
Op je downloadpc installeer je de Server van Radmin, en dan op je laptop de Client.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 07:15
Hoe en waar heb je in hemelsnaam gezocht dan? Wat het stikt van dit soort 'remote' (control) programmaatjes. Zelfs ingebouwd in XP zit al remote desktop waarmee dat kan en anders zijn er verschillende VNC distributies......

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 05:34
Defineer "in de gaten houden"? Pak TightVNC als je de desktop wilt over nemen remote, zodat je kan kijken hoever je downloads zijn

Beetje meer initatief tonen hoor, er zijn 1001 solutions voor remote access toepassingen die makkelijk te vinden zijn op Google.

• pascalo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:39
maar als ik zo'n programma gebruik

En ik download op de vaste computer kan dan mijn laptop besmet raken met een virus?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

pascalo schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:36:
maar als ik zo'n programma gebruik

En ik download op de vaste computer kan dan mijn laptop besmet raken met een virus?
Als je dom en onhandig werkt wel. Als je geen virusscanner draait, ja. Maar je moet wel erg onhandig zijn...

(Ga je nou eerst eens inlezen op dit soort programma's. Handjes vasthouden doen we hier niet. Toon eigen inzet)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten op bovenstaande opmerkingen. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden eens door voor wat nuttige tips over het starten van een topic en dan vindt je ook dat we eigen inzet erg waarderen. Open vragen zoals in dit topic kunnen we je lastig verder mee helpen. Het is verstandiger dat je dan zelf op zoek gaat aangezien jij precies weet wat je wilt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.