Beste mede tweakers,
Mijn systeem slaat steeds uit en ik heb nou al van alles geprobeerd.
Ander geheugen, andere voeding, andere cd-rom speler, andere hdd, en toch blijft de computer uitslaan maar ik snap maar niet waarom. De bijde core's van de processor zitten gewoon op 25 graden en de koeling is verder ook goed. Misschien zit er wel wat teveel koelpasta op me processor maar dat zou toch niet uitmaken want hij blijft mooi op 25 graden.
Dit is mijn setup:
Mobo: Asus m2n sli deluxe
Voeding: Standaard 350 wat
Hdd: 500GB WD & 250GB Samsung Allebijde S-ata
Dvd: Standaard dvd brandertje ook s-ata
Geheugen: 2x GEIL 1GB Pc2-6400
Ik heb windows ook al aantal keren opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich gewoon herhalen ik weet echt niet wat ik moet doen iemand die toevallig een oplossing weet ?
Mijn systeem slaat steeds uit en ik heb nou al van alles geprobeerd.
Ander geheugen, andere voeding, andere cd-rom speler, andere hdd, en toch blijft de computer uitslaan maar ik snap maar niet waarom. De bijde core's van de processor zitten gewoon op 25 graden en de koeling is verder ook goed. Misschien zit er wel wat teveel koelpasta op me processor maar dat zou toch niet uitmaken want hij blijft mooi op 25 graden.
Dit is mijn setup:
Mobo: Asus m2n sli deluxe
Voeding: Standaard 350 wat
Hdd: 500GB WD & 250GB Samsung Allebijde S-ata
Dvd: Standaard dvd brandertje ook s-ata
Geheugen: 2x GEIL 1GB Pc2-6400
Ik heb windows ook al aantal keren opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich gewoon herhalen ik weet echt niet wat ik moet doen iemand die toevallig een oplossing weet ?
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super