[MCE2005] Foutieve gegevens in EPG

Pagina: 1
Acties:

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:02
Al tijden stoor ik me er aan dat in de EPG van Windows XP MCE 2005 fouten zitten mbt de originele uitzenddatum van programma's. Ik heb een aantal favoriete programma's die ik iedere keer als ze worden uitgezonden wil laten opnemen. Nu is het zo dat bij een aantal programma's (zoals bijvoorbeeld Radar) er in de EPG wordt aangegeven dat het om een herhaling gaat (originele uitzenddatum 2001 volgens de EPG) terwijl dit niet zo is. Je kan dan alleen nog maar een individuele opnameopdracht aanmaken, en geen serieopname.

Wie weet of dit op een of andere manier is aan te passen of waar dit gemeld kan worden? Microsoft bellen heeft geen nut, dus verwijzen me door naar levereancier van de computer aangezien MCE2005 een OEM product is......

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dan heb je niet echt gezocht :)

als ik je topictitel letterlijk invul krijg ik namelijk [XP MCE] Media Center 2005 Tips & Tricks waar een meldingsformulier wordt vermeld op de Microsoft MCE site.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Schweino
En laat die link nu helaas dood zijn.....

Maar ik begrijp je punt. In het verleden al vaker daar dit probleem gemeld, maar geen enkele reactie gehad.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 19:29
Schweino schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:38:
En laat die link nu helaas dood zijn.....

Maar ik begrijp je punt. In het verleden al vaker daar dit probleem gemeld, maar geen enkele reactie gehad.
Bij mij werkt die link wel ?

• Schweino
Hij doet het weer inderdaad, zal wel een tijdelijk probleem zijn geweest....

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Schweino schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:38:
In het verleden al vaker daar dit probleem gemeld, maar geen enkele reactie gehad.
Staat er ook he...
Het melden van problemen gaat anoniem en u krijgt geen rechtstreeks antwoord op uw probleem.
Gewoon blijven volhouden, en hou er rekening mee dat MS deze gegevens ook weer van de uitzendgemachtigden zelf correct doorgegeven moet krijgen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1