Pricewatch velden verborgen achter search

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Topicstarter
Het nieuwe pricewatch systeem is best leuk enzo, maar de pagina is inmiddels zo smal geworden dat de details er vaak gewoon niet meer bij passen zoals op de volgende pagina: http://tweakers.net/pricewatch/cat/652

Is het misschien een idee om het 'user selectable' te maken welke velden ze zien? Het CD/DVD, Format en Conn. veld heb ik bijvoorbeeld geen interesse in, de prijs daarentegen had ik graag gezien 8)7

edit:
Het lijkt (na testen net) voor te komen bij Opera 9.24 en verder niet, doet er niets aan af dat het afknippen van de velden ook niet echt een oplossing is :P

Nog een edit.. bij IE6 lijkt het zichtbaar te zijn al valt daar de productnaam ook weg wat het nog steeds niet zo interessant maakt (link is dus ook verdwenen).
Bij Opera en Firefox is het veld met de prijzen compleet verdwenen.

[ Voor 33% gewijzigd door Wolfboy op 19-10-2007 14:01 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Opgelost

Het lag eraan dat enkele velden niet goed gedefinieerd waren, voor de Pricewatch Categorie overzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij mij (op IE6) heb ik ook vaak dat de prijzen wegvallen, bijv. als ik naar een volgende pagina ga. Erg vervelend. Ik zal vanavond eens kijken of het ook met firefox gebeurt.

En ik heb het nog steeds, dus helemaal opgelost is het niet.

Edit:
Dit gebeurt vooral als ik selecteer op iets anders dan naam, bijv op capaciteit bij harddisks.

[ Voor 18% gewijzigd door u_nix_we_all op 19-10-2007 15:14 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Geef eens een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is een beetje lastig, ik kan hier geen plaatjes online zetten. Ik heb overigens zojuist even met firefox geprobeert, en dat levert geen problemen.
Zal ik je een plaatje mailen ?

Misschien handig om te weten, we zitten hier achter een whitelist, dus beperkte internettoegang. Dit houdt ook in dat javascript niet werkt, dus ook geen dropdown menu's e.d. Zou dat het zijn ?

[ Voor 35% gewijzigd door u_nix_we_all op 19-10-2007 15:30 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.