Wireless printerserver + Canon IR1270

Pagina: 1
Acties:

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-03 13:56
Gisteren ben ik een paar uur bezig geweest met het werkend krijgen van de Linksys WPS54G wireless printer server icm de Canon IR1270 multi-funcional. Netjes alles aangesloten en geconfigureerd volgens het boekje. De printerserver meld zich netjes aan op het wireless netwerk en ziet de printer ook.

De printer drivers zijn al geinstalleerd op de pc (omdat deze voorheen altijd met kabel verbonden was) en nu maar proberen de printer via de printerserver te installeren. Hier gaat het over het algemeen goed, maar het komt ook nog wel eens voor dat ik de printerserver even uit en weer aan moet zetten, wil hij herkend worden. Als hij dan eenmaal geinstalleerd is en probeer te printen komen de printjobs niet bij de printer aan.

Nu ben ik wat gaan googlen en ben er achter gekomen dat een (wireless) printer server icm een all-in-one niet zo'n goede combinatie is. En dat de Linksys WPS54G niet de meest beste wireless printer server is.

Graag zou ik van jullie willen weten of je misschien nog tips hebt wat ik ben vergeten of wat eventueel wel een goede printerserver is icm de Canon IR1270 (heeft USB + parallel).

De systemen waar ik het op heb geprobeerd: Windows XP Pro SP2, Windows Vista Ultimate, Mac OS X Tiger

• geofra
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-03 13:56
Niemand die mij wat opheldering kan geven?