[USB Switch] Iemand die weet waar dit te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Een collega van me heeft een max. 10x10 klein switchje. Deze wordt gevoed door een USB-kabel.
4 poorts geloof ik. Nu heb ik overal gezocht, maar ik kan hem nergens vinden en hij ook niet meer.
Dit dingetje is echt een onwijze uitkomst op mijn werk omdat ik vaak even een extra LAN-connectie nodig heb.
Je hoeft niet met kabels te sjouwen of een adaptertje, gewoon een USB-voeding in je laptop pluggen en je hebt je eigen mini switch :)

Iemand die weet waar deze dingen te koop zijn? Ik weet geen merk o.i.d., maakt me ook niet zoveel uit.. :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Thx, de " BYTECC 5 PORTS MINI AREA NETWORKING SWITCH / HUB (USB POWERED, No External Power Line Needed) Model#: BT-555" is degene die ik zoek. Ik zoek eigenlijk een Nederlandse winkel, maar dat kon ik dus niet vinden. Was even vergeten dat ze in america wel goed te krijgen waren.

Bytecc komt niet voor in de pricewatch.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
Kan nog steeds geen winkel in Nederland vinden, iemand die dit misschien weet? :)