Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijs moedwillig verkeerd aangepast?

Pagina: 1
Acties:

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 09:40
Hallo, het lijkt erop dat iemand moedwillig de prijs van Complus verkeerd invult, waardoor ze onderaan de lijst komen ipv. bovenaan, ze zijn nl. het goedkoopste. Ik had hem gisteren gecorrigeerd maar nu staat het er weer. Dus: of een boze geest of ze vergissen zichzelf. Succes met uitzoeken.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het staat er inderdaad weer en weer als duurste.
De prijs op hun eigen site is:
excl.€ 16.13
incl. € 19.19

en niet € 34,97 zoals PW zegt

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb de prijs aangepast zoals ie op de site van Complus staat.
Meldingen over de prijzen kun je trouwens beter via het meldpunt doen (op het icoontje achter de datum klikken bij de shop waar de prijs fout is).
De prijzen worden een aantal malen per dag gesynchroniseerd. Het zou dus kunnen zijn dat voor de 1e synchronisatie de prijs inderdaad een stuk hoger op hun site stond en aangepast is na het synchroniseren. Hou het zelf ook even in de gaten en mocht de prijs weer fout terug komen plaats dan even een melding via het meldpunt.

In ieder geval bedankt voor de melding. :)

[edit]
Euh.. Whoops, had niet gelezen dat je het gisteren ook al had gemeld. Het kan natuurlijk ook zijn dat de prijs bij hun fout gekoppeld staat met de Pricewatch (of zoiets :P).

[ Voor 13% gewijzigd door FlipFluitketel op 19-10-2007 12:53 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 09:40
Het kan natuurlijk ook zijn dat de prijs bij hun fout gekoppeld staat met de Pricewatch
Klopt, die mogelijkheid heb ik ook opengelaten, als je nog beter leest >:)
Maar ik had verwacht dat jij dat eenvoudig kon checken. Niet dus.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
torp schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Klopt, die mogelijkheid heb ik ook opengelaten, als je nog beter leest >:)
Maar ik had verwacht dat jij dat eenvoudig kon checken. Niet dus.
Dit valt helaas niet echt na te kijken nee. Als de shop een foute koppeling heeft in hun database dan valt het voor ons niet na te kijken. Bij sommige shops is het wel voor ons mogelijk de koppeling te verbreken maar bij andere shops is dit niet mogelijk en daar wordt dan contact mee opgenomen om de koppeling aan te passen (of Longbeard verbant die betreffende koppeling (wat sinds enige tijd mogelijk is)).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Prijs en koppeling gebanned.
Pagina: 1