Toon posts:

Ervaringen met serverracks gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Net nieuw maar meteen een vraag. Voor een nieuwe serverruimte ben ik opzoek naar nieuwe server racks 19" en of patch kasten. Op dit moment maak ik slechts gebruik van Dell serverracks (een erfenis) en wil graag ruimere server racks met genoeg ruimte voor bekabeling en een ok prijs.

Heeft iemand ervaring met gedegen serverracks? Wat goede links om mijn onderzoekje verder te zetten?

Alvast bedankt!

• JMW761
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb een keer bij een klant een project gezien dat een nieuwe computerruimte werd ingericht door Craneo. Zij leverden ook de racks, en deze waren extra breed, zodat de kabels beter weg te werken zijn dan bij de standaard dell/hp racks. Website: http://www.computerruimte.nl/

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! dat helpt weer wat op weg :) Als iemand meer aanraders heeft Graag!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Zowel HP als Dell hebben ook brede racks naast de bekende smalle racks.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:56

Asteroid9

General Failure

In een eigen serverruimte zijn die 80cm racks hoe dan ook aan te raden, stukken makkelijker met bekabeling.
Zeker als je 1U servers met dubbele voedingen gebruikt is dat echt niet in een standaard rack te wurmen.

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 22:11

Qwerty-273

Meukposter

Ook APC heeft een berg aan cabinets te koop.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb zelf veel ervaring met Rittal racks, stevig en met genoeg ruimte aan beide kanten voor kabels en dergelijke...

https://powershellisfun.com

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:15:
Heb zelf veel ervaring met Rittal racks, stevig en met genoeg ruimte aan beide kanten voor kabels en dergelijke...
Geh ghe, zoek eens in de meeste Dell en wsl ook wel in HP racks naar de type stikkers e.d., dat zijn gewoon ook rittal racks in een OEM uitvoering oid :-)

Volgens mij zijn de grootste rack-boeren momenteel Rittal en Minkels. Waarij Minkels echt puur op ICT gericht is en bij Rittal is het een onderdeel van hun assortiment.

Maar wat bevalt je niet aan je huidige racks? Som dat eens op en ga dan zoeken naar een leverancier die dat missende wel bied, ze allemaal hebben wel een catalogus en soms ook wel showroom waarin je het e.a. kan bekijken

[ Voor 7% gewijzigd door Le Mol op 20-10-2007 01:25 ]

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-02 18:18
Asteroid9 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:13:
In een eigen serverruimte zijn die 80cm racks hoe dan ook aan te raden, stukken makkelijker met bekabeling.
Zeker als je 1U servers met dubbele voedingen gebruikt is dat echt niet in een standaard rack te wurmen.
80cm valt alweer onder klein tegenwoordig, met lange Dell servers is het dan alweer erg krap. 100cm zie je tegenwoordig veel en 120cm racks doen al hun intrede (verademing hoor, die ruimte)

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 15:55
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:09:
Hoi,

Net nieuw maar meteen een vraag. Voor een nieuwe serverruimte ben ik opzoek naar nieuwe server racks 19" en of patch kasten. Op dit moment maak ik slechts gebruik van Dell serverracks (een erfenis) en wil graag ruimere server racks met genoeg ruimte voor bekabeling en een ok prijs.

Heeft iemand ervaring met gedegen serverracks? Wat goede links om mijn onderzoekje verder te zetten?

Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar één (24U) tot max drie (14U) zeer kleine Dell serverracks. Wellicht dat je een stukje erfenis direct door kan schuiven voor een zacht prijsje ;)

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, een beetje zoeken kan geen kwaad hoor.. GoT is geen helpdesk..

Hardware Junk schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:58:
[...]

Ik ben op zoek naar één (24U) tot max drie (14U) zeer kleine Dell serverracks. Wellicht dat je een stukje erfenis direct door kan schuiven voor een zacht prijsje ;)
Daar hebben we V&A voor :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.