Ik heb een aspx file met daarin een gridview.
Ik heb een commandfield toegevoegd met daarin een editimage, deleteimage en selectimage.
Als ik op het selectimage klik, vang ik het OnEdit event af.
Ik kan vervolgens deze regel wijzigen. Het commandfield toont op dat moment een CancelImage en een UpdateImage.
Als ik klaar ben met wijzigen en ik klik op de UpdateImage begint de ellende pas:
De volgende melding verschijnt:
Geen idee wat ik ermee aan moet. EventValidation uitzetten wil ik niet, omdat dat een security issue schijnt te zijn.
Hoe komt het dat deze simpele functie niet werkt? Zie ik iets over het hoofd? Waarom denkt de runtime dat dit update event van een ander object komt dan zichtzelf?
Iemand die wat licht op de zaak kan schijnen?
Ik heb een commandfield toegevoegd met daarin een editimage, deleteimage en selectimage.
Als ik op het selectimage klik, vang ik het OnEdit event af.
Ik kan vervolgens deze regel wijzigen. Het commandfield toont op dat moment een CancelImage en een UpdateImage.
Als ik klaar ben met wijzigen en ik klik op de UpdateImage begint de ellende pas:
De volgende melding verschijnt:
code:
1
2
3
4
| Invalid postback or callback argument. Event validation is enabled using <pagesenableEventValidation="true"/> in configuration or <%@ Page EnableEventValidation="true" %> in a page. For security purposes, this feature verifies that arguments to postback or callback events originate from the server control that originally rendered them. If the data is valid and expected, use the ClientScriptManager.RegisterForEventValidation method in order to register the postback or callback data for validation. |
Geen idee wat ik ermee aan moet. EventValidation uitzetten wil ik niet, omdat dat een security issue schijnt te zijn.
Hoe komt het dat deze simpele functie niet werkt? Zie ik iets over het hoofd? Waarom denkt de runtime dat dit update event van een ander object komt dan zichtzelf?
Iemand die wat licht op de zaak kan schijnen?