Windows Live Hotmail is waardeloos

Pagina: 1
Acties:

• rlr
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Sinds 3 jaar heb ik een (betaalde) hotmail plus account. Nou komt het regelmatig voor dat ik me niet kan aanmelden, het scherm blijft dan haperen op "Windows Live Hotmail laden". Erg onbetrouwbaar. Bovendien is het me sinds de overschakeling naar windows live mail nog nooit gelukt te zoeken naar mail, hij vindt nooit wat. Ik heb hotmail al feedback gegeven hieromtrent, maar hierop geven ze geen persoonlijke feedback. In feite komen zij het contract niet na en kan ik juridische stappen ondermenen. Zijn er meerdere ervaringen met deze klachten? Zou ik stappen kunnen ondernemen?

Verwijderd

Waarom heb je overigens een betaalde hotmail account genomen?

Gmail was een beter alternatief geweest..

Verwijderd

Misschien een stomme vraag; maar ligt het niet gewoon aan je PC dat die niet verder gaat met laden? :P

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ik ben sinds 1996 trouw gebruiker van mijn Hotmail-account, en sinds het kon overgestapt naar Windows Live Hotmail.
Ik heb, op wat hickups direct na mijn overstap in de beta-fase, geen problemen gehad, noch met aanmelden, noch met de search.

Let wel: ik heb de gratis variant. Zit je niet toevallig op een server die qua peering lastig te bereiken is?
Ik zit op by109w.bay109.mail.live.com, sinds die tijd.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• rlr
  • Nu online
Waarom hotmail plus? Destijds was de ruimte een grote pre voor hotmail. Nu is de grootste motivatie reclame vrije layout en geen goedkope advertenties onderaan mn email. Ik werk met een macbook van 3 maanden oud, dus daar zal het ook niet aan liggen, overigens heeft het tot een maand geleden goed gewerkt (op de search na dan).

ik zit op by117w.bay117.mail.live.com, weet niet precies wat het betekend, maar is daar wat aan te doen mocht daar de oorzaak liggen?

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 16:29

djidee

Mr. Slungel

rlr schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:26:
Waarom hotmail plus? Destijds was de ruimte een grote pre voor hotmail. Nu is de grootste motivatie reclame vrije layout en geen goedkope advertenties onderaan mn email. Ik werk met een macbook van 3 maanden oud, dus daar zal het ook niet aan liggen, overigens heeft het tot een maand geleden goed gewerkt (op de search na dan).

ik zit op by117w.bay117.mail.live.com, weet niet precies wat het betekend, maar is daar wat aan te doen mocht daar de oorzaak liggen?
Doet hij het op een andere pc wel goed, gewoon de manier om pc problemen uit te sluiten

"Mekker, blaat"

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:43

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Sowieso de vraag of Windows Live Mail wel goed werkt op een Mac? Lijkt me dat ze toch veel met aangepaste ActiveX componenten werken, bijvoorbeeld voor de search. Werken alle ActiveX componenten per definitie ook op de Mac IE versie?
Ik zou maar eens inloggen vanaf een Windows machine met IE7, om alle problemen op dat vlak uit te sluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door OruBLMsFrl op 19-10-2007 13:54 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Heb je niet een brakke DNS-server? Laatst had ik hetzelfde probleem (blijven laden; wit scherm). Een andere DNS-server was de oplossing.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ik doelde ongeveer op wat Lamber hier boven zegt, wanneer je een server hebt die om wat voor reden dan ook langzaam is krijg je problemen zoals je schreef in je TS.

Jouw hotmail-server is gewoon snel benaderbaar vanuit hier, dus daar is het probleem niet.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• rlr
  • Nu online
bedankt voor alle reacties

Mochten sommigen hetzelfde probleem hebben, een oplossing:

als je aanmeld vanaf het eerste windows live scherm, dus wanneer je je wachtwoord invult, werkt het wel. Ik gebruikte altijd de knop in mn bladwijzerbalk die direct naar mn inbox ging (met wachtwoord onthouden).

Ik zit nog met een andere vraag, ik wil graag alle mails in hotmail backuppen naar mn harde schijf (met het doel hotmail voorgoed vaarwel te zeggen). Nou werk ik met mac, dus kan geen outlook gebruiken. Is er een programma die dit kan downloaden en exporteren naar een voor mail.app leesbaar bestand? Of is het toch eenvoudig om iemand met outlook op te zoeken...

thx

[ Voor 3% gewijzigd door rlr op 22-10-2007 16:04 ]

Pagina: 1