[FotoMeet] Demodag Sony A700

Pagina: 1
Acties:

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-01 21:41

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Topicstarter
Op een ander forum (Dyxum.com) ben ik bezig met een demodag rond de Sony A700 en ik dacht dat het ook wel interessant is voor hier op GoT.

Dit is het originele topic op Dyxum: DM: 10 Nov 2007: A700 try out, Nijmegan (NL)

Het is dus een demodag op locatie, namelijk het Afrika Museum in Berg en Dal bij Nijmegen.
Het Afrika Museum bestaat uit een buitenmuseum met gebouwen uit 6 verschillende delen van Afrika, en uit een binnenmuseum met traditionele en moderne Afrikaanse kunst en cultuur. Het buitenmuseum is speciaal open, normaal gaat het op 1 november dicht.
We mogen buiten en ook binnen fotograferen, binnen mag je niet flitsen en de andere bezoekers hinderen maar statieven zijn toegestaan. Verder instructies op de dag zelf.

Nu waar het eigenlijk om gaat: Er zullen 4 Sony A700's aanwezig zijn, de hele lens line-up twee keer en ook de flitsers en accessoires ontbreken niet. Ook zullen er fotoprinters van Sony zijn. Dus genoeg apparatuur om uit te proberen.

Foto Grijpink waarmee ik het organiseer betaalt het entree voor het museum, aanmelden is dus wel verplicht.
Dus als je wilt komen mail je even naar mij op dyxum@grubeater.nl met je naam en telefoonnummer.
Mail ook even als je toch nog verhindert bent.

Adres Afrika Museum
Postweg 6
6571 CS Berg en Dal

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 19:15
Echt een super initiatief van je!

Jammer dat ik niet kan :'(

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

super zeg! Helaas ben ik geen sony user en denk ik niet dat ik op mn 400D een sony lens kan proppen. Voor de degenen die wel gaan; veel plezier!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

Mud.Starrr

I shoot people for money

Wow gaaf idee!
Ik ga proberen vrij te regelen, als dat lukt ben ik zeker van de partij!
Kan ik eindelijk de 70-200 G die ik zo graag wil eens testen.

Edit:
En vrij :)
Dus ik kom.

[ Voor 36% gewijzigd door Mud.Starrr op 24-10-2007 11:24 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
Kleine kick om dit mooie initiatief weer onder de aandacht te brengen. Ik heb mijzelf al lang en breed aangemeld, dus ik zal er zeker zijn.

Mooi moment om de a700 in je houden te houden, en de 70-200/2.8 G SSM, en ook te kijken wat Sony onder de Carl Zeiss aan lenzen tot nu toe uit heeft gebracht. Ik ben benieuwd ;)

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01 18:30
Ik heb nog niet veel met een DSLR (of SLR) gewerkt pas sinds begin dit jaar eens een A100 van een collega geleend.

Ik ben op dit moment van mening dat de A700 voor mij daarom ook nog niet interesant is. A100 zou voor mij voldoende moeten zijn.

MAAR de hele objectieven line up zou ik wel eens willen bekijken en testen.
Ik wil nl en een fatsoenlijke groothoek (ik zit te denken aan de 16-105) samen met een goede tele (en de 70-300 lijkt me net iets te low budget)

Is het voor mij dan interesant om toch te komen of is dit echt voor de meer hooby/proffesional gebruiker bedoeld ipv de SLR starter ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

Mud.Starrr

I shoot people for money

harley schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:31:
Ik heb nog niet veel met een DSLR (of SLR) gewerkt pas sinds begin dit jaar eens een A100 van een collega geleend.

Ik ben op dit moment van mening dat de A700 voor mij daarom ook nog niet interesant is. A100 zou voor mij voldoende moeten zijn.

MAAR de hele objectieven line up zou ik wel eens willen bekijken en testen.
Ik wil nl en een fatsoenlijke groothoek (ik zit te denken aan de 16-105) samen met een goede tele (en de 70-300 lijkt me net iets te low budget)

Is het voor mij dan interesant om toch te komen of is dit echt voor de meer hooby/proffesional gebruiker bedoeld ipv de SLR starter ?
Ik denk dat het ook heel leerzaam is voor een starter.
Je kunt ook kijken wat de anderen hebben, en misschien wat proberen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

harley schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:31:
Van wat ik begrepen heb, is het voor iedereen die geinteresseer is in de sony camera´s en lenzen.
OK, het accent zal op de a700 liggen, maar er zijn zat mensen die vooral nieuwsgierig zijn naar bepaalde lenzen of flitsers.

En voor veel mensen is de vraag bij aanschaf van "Als ik later meer wil, zijn er doorgroei mogelijkheden?" die zou je dus ook beantwoord kunnen krijgen.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-01 21:41

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Topicstarter
Aanmelden is nog altijd mogelijk, morgen of overmorgen gaat de email met meer informatie de deur uit.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Pagina: 1