Toon posts:

[OTRS] Tickets ophalen via XML

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn stage een webpagina maken (PHP) die een lijst met tickets laat zien die ingevoerd zijn doormiddel van het ticketsysteem OTRS (www.otrs.org).

Nu kan dit via een MySQL database maar het doel is dit te doen via de API van OTRS via XML.

Hier staat eigenlijk niets tot vrij weinig over beschreven en de documentatie op de website van OTRS. Het enige wat een beetje lijkt op informatie waar ik wat aan heb is het volgende:
http://dev.otrs.org/2.1/Kernel/System/XML.html

Echter snap ik niet hoe ik dit kan gaan gebruiken.

Mijn vraag aan jullie; weten jullie waar ik wel de juiste informatie kan verkrijgen of kunnen diegene die hier ervaring mee hebben een stap op weg helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je gaat dus zowel een API gebruiken om XML te exporteren; plus een eigen webpage maken om dit weer weer te geven? Maar met beiden heb je zo te zien weinig ervaring; is het idee niet dat je van je stage zelf leert om zaken op te pakken? Ik ben bang dat wij je weinig verder kunnen helpen gezien de zaken die je zelf wel op kan gaan pakken; dit zou een erg lang topic worden waarbij we je continue aan het handje moeten houden. Begin anders eens bij de OTRS mailinglist :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.