Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik zit momenteel in vietnam en reis naar singapore overland. Ik kan hier zeer goedkoop telefoons/pda's kopen. Ik zit in dubio of ik een nieuwe phone en PDA moet aanschaffen en plaats waarom dit topic.

Ik ben voornamelijk bang voor neppe PDA/phones. je kan hier overal nokia kopen, maar als je goed kijkt is bv de n een c en koop je een conika (imitatie dus). zijn er tweakers die hier ervaring mee hebben? en/of tips? en is de kans groot dat ze worden ingenomen bij de douane in nederland?

ik heb momenteel een QTEK 9090 maar wil deze eignelijk vervangen voor een sneller, beter model. ik moet me nog orienteren op het gebied van de nieuwste pda's.

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 14:12
Als je ze gewoon uit de verpakking haalt en dan in je zak stopt doen ze op schiphol niet moeilijk, wel als je die dingen in doos meeneemt dan zou je ze officieel aanmoeten geven.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:37
Als je gewoon naar een redelijke dealer gaat zit alles gewoon in de originele doos met originele assecoires. Ik heb in Kuala Lumpur in 2001 genoeg goede en goedkope zaken gezien waar ze gewoon echte spullen verkochten voor zeer aantrekkelijke prijzen. KL heeft zelfs een mall waar alleen electronica zaken zitten. Daar is natuurlijk veel nepspul en gekopieerde software te koop, maar door de prijsverschillen is het vrij eenvoudig nep spul van echt te onderscheiden en daar gold: hoe hoger in de mall de zaak zat (behalve de bovenste verdieping), hoe beter de service en hoe echter de spullen. Kelder was alles nep, begane grond idem, eerste en tweede hadden prima spul, bovenste verdieping was echt bagger.

Een goede zaak zal je ook alle tijd gunnen om rustig de waar te bekijken en het spul uit de doos te halen en te proberen. Een aantal zaken biedt ook Tax Free aankopen aan, waardoor je het zelfs nog goedkoper kunt krijgen en eventueel op Schiphol aangeven bij de douane om relatief goedkoop legaal te importeren. Kijk wel goed of er ook World Wide Guarantee bij zit, dit is belangrijk bij eventuele defecten en garantie claims.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kijk ook nog naar de taal van t besturingssysteem (tenzij je Maleis spreekt/leest), of je zou t moeten flashen naar een Engelse/Nederlandse versie.