[XP] Bluetooth pakt koptelefoon niet meer voor 2e keer

Pagina: 1
Acties:

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Dit is zo frusterend van Bluetooth systeem.
Net Logitech BT koptelefoon gekocht.
Bij allereerste keer in snelle toevoeg modus werkt het goed en er verschijnt icoon in de bluetooth beheer.

Maar zodra ik die weer weghaal en nog een keer wil proberen, verschijnt het wel paar keer melding dat ik pincode moet intoetsen. Standaard 0000 dus zo gedaan. Maar het werkt niet, er komt geen icoon na vele pogingen. Het wil plotseling niet meer oppakken en zegt nu steeds dat het niet lukt om te verbinden.

Wat ik ook doe, geen enkele poging lukt. Het lijkt wel geblokkeerd.
Wie herkent deze plotselinge weigering van BT koptelefoon verbinden, zeker als ik per ongeluk icoon verwijdert in BT beheer. Ik wil graag weer aansluiten, maar ik word hier gek van, nu het niet meer wil verbinden en foutmeldingen van kan niet verbinden weergeeft. Wat is er toch aan de hand!

Heb je wat tips voor me om probleem te herstellen?

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

hmm,
ik heb ook een headset via bluetooth, ik raad bluesoleil5 aan, een goed programma voor beheer van bluetooth-apparaten

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Dima_2005 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:25:
hmm,
ik heb ook een headset via bluetooth, ik raad bluesoleil5 aan, een goed programma voor beheer van bluetooth-apparaten
Ik zal even naar kijken.
De bluetooth deel is zelfs die van Dell D610 laptop. Het werkt zelf goed, maar het gaat mis als ik de headset verwijdert en daarna opnieuw wil verbinden/herkennen. Het herkennen gaat goed, maar verbinden ho maar, ook al is het simpel met 0000 password. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

EDIT: Bluetooth beheer werkt nu wel goed. Het is raar dat het nu wel oppakt. Kennelijk zijn de temp instellingen verdwenen. Bluesolei wacht ik nog even mee, want het is niet gratis.

EDIT2: Nou hapert geluid ook al. Het geeft niet continu geluid. De eigen BT zender van logitech is wel perfect in geluid doorgeven, maar van Dell zelf toch niet helemaal goed.

[ Voor 24% gewijzigd door MrDummy op 19-10-2007 23:59 ]

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Uit Edit2 kun je lezen dat geluid hapert. Je hoort geluid regelmatig onderbreken en komt weer terug. Het gaat steeds aan en uit. Er is geen continu geluid meer. Bijzonder irritant.

Dat is vervelend. Het eerste keer ervoor waar koptelefoon zich voor het eerst verbindt met laptop, levert wel continu geluid op! Geen haperingen.
Hoe komt dat het zo brak loopt voor de tweede keer/verbinding? Is Bluetooth driver zijn kluts kwijt?