Component (van de Xbox 360) naar VGA

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-02 19:49
Ik wil graag voor een LAN een Xbox 360 aansluiten op Acer AL1716as (monitor met alleen een VGA-ingang). Nu wil ik zelf ffies een component -> VGA-kabel in mekaar solderen (lekker goedkoop) maar nu begrijp ik dat VGA (d-sub) niet hetzelfde signaal is als component (YPbPr), dat het wel mogelijk is maar enkel als je monitor het ondersteund. Nu ga ik er niet van uit dat deze simpele monitor dit ondersteund, maar kan het niet zijn dat de Xbox het signaal anders doorstuurt als je 'm aansluit op een VGA-aansluiting? Het is namelijk ook mogelijk een (speciale) VGA kabel aan te sluiten op de Xbox... kan het niet zijn dat de Xbox de (zelfgemaakte) kabel ziet alsof het een VGA kabel is? Want zoals ik het hier zie zijn er maar 5 pinnetjes nodig voor beeld, nu bedenk ik me alleen dat je die juiste pinnetjes voor VGA nooit over de component naar buiten krijgt omdat die op andere pinnetjes in de "Xbox 360 video connector" zitten. Is het desalniettemin niet mogelijk een component naar VGA kabel te maken zodat ie werkt op die simpele VGA monitor?

Oh hier verbinden ze het boeltje op de 'normale' manier...

• chphe
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-02 19:35
Is het al gelukt? Ik ben opzoek naar een meer universele oplossing, dus niet specifiek voor de XBox.
Ik had het volgende gevonden: http://www.degrootste.be/...niversele-gaming-box.html