hoe werkt DPT precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-06 09:25
dag mensen,

Ik ga vanavond een tft scherm ophalen (een HP Pavilion W22 / RG556AA), maar voordat ik hem koop wil ik er natuurlijk zeker van zijn dat hij helemaal goed is.
Ik heb nog nooit een tft scherm gehad en dus ook nooit getest, dus dit testen is helemaal nieuw voor mij. Ik zocht dus een programma om een scherm op dode pixels te testen en kwm uit op DPT 2.30 (Dead Pixel Tester 2.30)
Alleen als ik dit programma open, zie ik een lijst met opties waaruit ik kan selecteren (pattern selection) en nog een paar knopjes:
Afbeeldingslocatie: http://spaces.jwkroes.nl/taddeus/afbeeldingen/DPT%20Screenshot.jpg

ik snap niet wat ik dan moet selecteren, moet ik ze gewoon allemaal runnen en kijken wat er uitkomt of zit er ook nog een bepaalde volgorde of iets dergelijks achter?

Zijn er anders mensen die ervaring hebben met dit programma en die mij willen uitleggen wat hoe ik te werk moet gaan?

bedankt,

Taddeüs

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Van de downloadpagina:
What does this program NOT do?

* Washing up
* Earn me money :)
* AUTOMATICALLY POINT OUT YOUR DEAD PIXELS - this is physically impossible for any application to do, all this program does is display colours and grids to try and help you identify dead/stuck pixels
Je runt het progsel en kijkt zelf op je scherm of er dode pixels te vinden/zien zijn.
Voorbeelden zijn ook op dezelfde downloadpagina te vinden.

Mag ik hier opmerken dat dit wel erg basic is, en op exact dezelfde pagina staat als waar jouw plaatje vandaan komt?

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-06 09:25
dan heb ik hem ergens anders vandaan want dat stond er bij mij niet bij :P
welke pagina heb jij hem dan vandaan dan wil ik wel eens naar die voorbeelden kijken

maar dan weet ik nog niet welke optie(s) ik uit de lijst moet selecteren, ik zal ze dan wel allemaal gewoon doen dat lijkt mij het meest logisch

iig bedankt :)

[ Voor 40% gewijzigd door T020 op 19-10-2007 16:54 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ja, dat lijkt mij ook wel logische; vandaar dat ik me niet voor kan stellen dat je dit zelf niet kon bedenken ;) Gelieve in het vervolg iets meer eigen inzet in je topic te stoppen dat had je je dit niet af hoeven vragen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.