Toon posts:

Software met EDF-extensie?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren FileMaker Pro 9 besteld via surfspot, om te downloaden. Ik kreeg te zien dat ik Download Manager moest gebruiken - draait alleen op de PC via MSIE, lekker! Goed, dan maar weer eens de PC gepakt. Na het uitpakken van het zip-bestand hou ik een EDF-bestand over. Mijn Mac zegt dat het een Unix-uitvoerbaar bestand is, maar weet er verder niks mee te doen (Terminal ook niet). Hebben jullie enig idee wat ik ermee moet? De helpdesk van Surfspot is erg sloom... Als ze er überhaupt al de expertise hebben.

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:31
EDF

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Lekker makkelijk antwoord Justin.... op weg naar je techposts?

TS: Ik heb nog nooit van deze extensie gehoord, overigens wel raar dat Surfspot je Apple software laat downloaden in Internet Explorer.

Anyways, het lijkt wel op dat je het moet compileren met Java, maar daar heb ik geen kaas van gegeten.

Overigens: op Surfspot staat het volgende:
Let op
De downloadversie van FileMaker Pro 9 is alleen beschikbaar voor MS Windows, FileMaker Pro 9 kan niet gedownload worden voor gebruik op een Apple Mac.
Bezitters van een Apple Mac dienen dus de CD met FileMaker Pro 9 aan te schaffen
Dus met een beetje pech duurt het nog 2 weken voordat je CD er is, en je download is dus waardeloos op je Mac.

En daarnaast in de speciale voorwaarden:
- FileMaker Pro 9 kan of op een MS Windows computer of op een Apple Mac geïnstalleerd worden. Het product kan dus op één computer geïnstalleerd en gebruikt worden - Let op: dit product dient niet geregistreerd te worden, alleen de meegeleverde installatiecodes hoeven bij de installatie van het product ingevoerd te worden - Om FileMaker Pro 9 te installeren, dient het installatiebestand van de CD-ROM naar de harde schijf van de computer gekopieerd te worden, het betreft hier de volgende bestanden: MS Windows: winsetup.exe Apple Mac: macsetup - Downloadgrootte bestand 242 MB Let op: de downloadversie van dit product kan alleen middels de Download Manager gedownload worden, het is dus niet mogelijk dit product webbased te downloaden. De Download Manager kan alleen gebruikt worden op de computer waarop ook de installatie van FileMaker Pro plaats zal hebben
Kan misschien ook nog een probleem worden dus...

[ Voor 65% gewijzigd door Red op 19-10-2007 13:02 ]

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:31
Red schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:56:
Lekker makkelijk antwoord Justin.... op weg naar je techposts?
Ik bedoel te zeggen dat hij zelf met google had kunnen zoeken dat het .edf bestandje niets nuttigs was. Heeft niets met posts te maken en al helemaal geen techposts.

De enige oplossing is dus Surfspot bellen/mailen waarom hij een waardeloos bestand geleverd krijgt.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

justinb81 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat hij zelf met google had kunnen zoeken dat het .edf bestandje niets nuttigs was. Heeft niets met posts te maken en al helemaal geen techposts.
Okay, mijn excuses....

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Red schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

Dus met een beetje pech duurt het nog 2 weken voordat je CD er is, en je download is dus waardeloos op je Mac.
Dan moet je wel heel erg pech hebben want SURFSpot is gewoonlijk razendsnel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1