Vanochtend was ik even aan het gamen en internetten, niks aan de hand. Ineen een keiharde piep door me speakers, en de pc bleef hangen. Dit had ik al een keer of 2 eerder gehad, dus het werd tijd om mijn proc maar eens een klein stukje lager te zetten. Zo gezegd, zo gedaan, ik de bios in, de proc van 3.4Ghz naar 3.2Ghz gezet en weer gereboot. Windows begon keurig met laden, maartoen de blauwe balk 3x voorbijgegaan was liep de pc ongenadeloos weer vast. Een beetje vreemd, maar ik wou in de bios maarweer even de proc nogwat lager zetten. Reboot, weer de bios in, maar voordat ik ook maar iets kon doen liep de pc WEER vast..., en dit verscheidene keren achter elkaar.
Toen na dit 4x gehad te hebben was het enige wat er gebeurde dat de pc een halve sec aansloeg, genoeg om de fans een tikje te geven en dan valt de stroom van de hele pc er weer af... En dit is het enige wat de pc nog doet. Ik heb echt vanalles al geprobeert. even een opsomming drvan:
Cmos-reset
Cmos batterij verwijdert
Pc 6 uur zonder stroom laten staan (had school)
Ander geheugen geprobeert
Pc opstarten zonder HD, graka, dvdbrander, geluidskaart (audigy)
Proc verwijdert en opnieuw gemonteerd (al zag ik het nut er niet van in, maar t hielp niet)
Ik krijg er gewoon geen leven meer in, wat ik ook doe...
Even de specs van mijn pctje:
E2160 + freezer 7 pro
Asus P5B-Deluxe wifi-ap
Team Xtreem 2GB kit PC6400 4-4-4-10
Seagate Barracud 7200.10 250GB
Antec NSK6500+ bijbehorende antec 430 watt voeding
8600GT + vf900
Alle hulp is welkom
Toen na dit 4x gehad te hebben was het enige wat er gebeurde dat de pc een halve sec aansloeg, genoeg om de fans een tikje te geven en dan valt de stroom van de hele pc er weer af... En dit is het enige wat de pc nog doet. Ik heb echt vanalles al geprobeert. even een opsomming drvan:
Cmos-reset
Cmos batterij verwijdert
Pc 6 uur zonder stroom laten staan (had school)
Ander geheugen geprobeert
Pc opstarten zonder HD, graka, dvdbrander, geluidskaart (audigy)
Proc verwijdert en opnieuw gemonteerd (al zag ik het nut er niet van in, maar t hielp niet)
Ik krijg er gewoon geen leven meer in, wat ik ook doe...
Even de specs van mijn pctje:
E2160 + freezer 7 pro
Asus P5B-Deluxe wifi-ap
Team Xtreem 2GB kit PC6400 4-4-4-10
Seagate Barracud 7200.10 250GB
Antec NSK6500+ bijbehorende antec 430 watt voeding
8600GT + vf900
Alle hulp is welkom