Toon posts:

dag forumlezers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een topic geplaatst "A7V trobble" met de vraag waarom mijn computer het is begevevn. Nou dat weet ik nu, en het was mijn core. Had vandaag gelezen dat als je een verkeerde Thermal Take cooler op je AMD processor zet, hij de core kan breken.
Ik mooi balen nu, maar het is maar een heeeeeeeeel klein stukje kapot. Is zoiets nog te repareren. Als iemand 't weet zou ik het graag horen

groet SevertService

Verwijderd

Er zijn dus stukjes aan de zijkant van je Core weg? Dan is het gewoon mazzel hebben of niet, en het is NIET te repareren, hoort bij de hobby sorry >:). Das dus ff een nieuwe halen...

Meestal doet ie het nog, bij mij is er 1 mm af ofzo.... Is wel ff voorzichtig zijn, bij mij zijn die stukjes eraf gegaan toen ik vootr het eerst een Super Orb had ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wieter nog iemand? :+

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:41
kan je echt niks aan doen, gewoon gaan slijmen bij de winkel waar je em had gekocht, zo van:

ja, ik had echt heel voorzichtig de koeler erop gezet!
ja, hij is amd certified, ja, echt waar!
mag ik nou een nieuwe?

:)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Of met complete kast terug gaan, staat veel newbiër.. :) En dan zeggen dat je die koeler erop wilde zetten en dat ie het toen niet meer deed. (en dan beetje zo'n gezicht trekken. ;()

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 17:46 schreef severtservice het volgende:
verkeerde Thermal Take cooler
Ik denk eerder dat je er hem op de verkeerde manier hebt opgezet :P
Pagina: 1