Beste,
Vandaag eindelijk me router gekregen
ben nu bezig om het te installeren. Cd erin, stap 1 utp kabel uit de modem, stap 2 , utp kabel van modem naar router, utp kabel die bij router zat in de systeemkast, in port 1, stroom op de router. power is aan, wlan is aan, port1 is aan en internet is aan. Ga naar stap 7 "checking your computer setting, please wait" 1%, 3% 4% 9% 14%.. stopt
In setup wizard MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongeak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Vertel Ms.... etc.
Pc gereboot, alle stappen nogmaals doorlopen, modem 1e helemaal uit niets heeft geholpen.
BTW setup liep wel door toen ik de router had losgekoppeld van de router en in me oude stand gezet maar dan loopt die vast bij 99%
Vandaag eindelijk me router gekregen
In setup wizard MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongeak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Vertel Ms.... etc.
Pc gereboot, alle stappen nogmaals doorlopen, modem 1e helemaal uit niets heeft geholpen.
BTW setup liep wel door toen ik de router had losgekoppeld van de router en in me oude stand gezet maar dan loopt die vast bij 99%
Signature