Hoi,
Ik ben bezig met een programma waarin de ingegeven waarden in een bestaand word document worden geplaatst.
Het zoeken naar de vervangen string gaat goed, alleen de geselecteerde tekst wordt niet vervangen. En na twee dagen al van alles geprobeerd te hebben, weet ik niet meer waar ik moet zoeken.
Ik heb al gezocht op Internet waar het probleem aan kan liggen, maar ik kan niks vinden.
Hier de code.
Ik ben bezig met een programma waarin de ingegeven waarden in een bestaand word document worden geplaatst.
Het zoeken naar de vervangen string gaat goed, alleen de geselecteerde tekst wordt niet vervangen. En na twee dagen al van alles geprobeerd te hebben, weet ik niet meer waar ik moet zoeken.
Ik heb al gezocht op Internet waar het probleem aan kan liggen, maar ik kan niks vinden.
Hier de code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Set objDoc = objWord.Documents.Open(App.Path & "\word\template.doc") Set objSelection = objWord.Selection objSelection.Find.ClearFormatting objSelection.Find.Replacement.ClearFormatting With objSelection.Find .Text = "TeZoekenTekst" .Replacement.Text = "TeVervangenTekst" .Forward = True .Format = True .MatchCase = True .Execute Replace:=wdReplaceOne End With objDoc.SaveAs (App.Path & "\Word\" & frmWrkVlg1.txtNaam.Text & ".doc") objWord.Quit |