Toon posts:

xp setup krijgt geen toegang tot hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn laptop wou niet meer opstarten dus heb ik gelijk maar geformateerd maar nu krijgt de xp setup geen toegang meer tot de hdd (samsung spinpiont MP0804H).
ik heb hem dus leeg gemaakt met de hutil cd van samsung en weer een nieuwe partitie aangemaakt en ntsf geformateerd. ik kan er wel foto en muziek op zetten als ik de hdd als tweede schijf gebruik in een andere computer.
ik weet nu niet meer wat ik moet doen.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:08
Je mag best wel even wat meer informatie geven. Wat voor Windows XP? OEM, retail etc.
Is het een SATA schijf of een IDE, ik heb namelijk niet echt zin om dat op te gaan zoeken voor jou, want het lijkt me een basis iets wat in de TS hoort te staan.

Ik weet dat sommige OEM XP's niet willen formatteren, en alleen willen werken als er al een Windows op de schijf staat. De OEM cd die ik bij mijn laptop kreeg is er zo een. Maar de OEM cd die bij de gewone computer zit doet het altijd, en wil wél formatteren.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 3 verschillende xp versies gebruikt de orginele en een retail en een kopie.
het is volgens mij een sata schijf.
de hdd is al geformateerd maar xp wil er niks opzetten als alle stuur proggies zijn geladen dan wil die windows gaan starten en dat was het dan.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Geen toegang als in hij ziet de schijf niet? Misschien makkelijk om te vertellen wat voor laptop je hebt... Mijn glazen bol zit in de lader...

[ Voor 52% gewijzigd door Mishmash op 18-10-2007 17:30 ]

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-02 17:21
als het een sata schijf is moet je f6 drukken om de drivers te instaleren,
als het goed is staan de op je driver cd van je laptop
anders even downloaden .

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een targa traveller 826-ws met een AMD64 3000 proc.er zit 1gb geheugen in.en een msi moederbord en een ati700 videokaart.
geprobeert om op f6 te drukken maar hij laat hem nog steeds niet toe.

Verwijderd

Topicstarter
ohja hij ziet de schijf wel.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Wat voor foutmelding krijg je dan?!

Verwijderd

Topicstarter
geen foutmelding de setup blijft hangen bij windows word nu opgestart .
de hdd doet dan niks meer en hij staat gewoon helemaal stil.
Pagina: 1