Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste mobiel met klep in prijs/kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sinds kort heb ik een Sony Ericsson W810i, maar ik ben er niet tevreden mee, en dat heeft verschillende redenen. Nu heb ik een voorkeur voor een kleptelefoon zoals de Samsung X550 wie ik erg aantrekkelijk vind. Ik zoek dus een nieuwe mobiel. Hij moet in ieder geval een camera hebben, die gewoon goede fotos maakt, voor als je af en toe eens een foto shoot. Als het kan met usb zodat ik afbeeldingen van de pc kan overzetten, en als je de klep dichtdoet moet je de tijd enzo blijven zien, en op de voorkant zien als je een gemiste oproep of een smsje hebt. Dat zijn me enige eisen, zou leuk zijn als je bijvoorbeeld een foto aan contactpersonen kan binden maar dat is meer luxe. Hij mag niet duurder zijn dan 150 euro. Maar als hij bijvoorbeeld 150 euro is wil ik wel een goede camera natuurlijk en iets meer snufjes, video opnemen etc...alvast bedankt

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
Is het nu de bedoeling dat wij voor jou een telefoon gaan zoeken? :/

Wat dacht je ervan als je zelfs eens met wat modellen komt en de pros en con's tegenover elkaar zet.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
150 Euro zonder abbo, met vermoedelijk een camera de equal/beter is dan je W810?

Right :|

Pentaxiaan

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Als je verder SE's wel fijn vind kan je kijken naar clamb telefoons:
http://www.sonyericsson.c...d=0&cid=0&acc_pid=0&pid=0

Verder zou ik je adviseren om iig even te gaan zoeken.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf ook al gezocht..ik vraag alleen maar om advies, maar zelfs dat is voor sommigen hier al te veel gevraagd zie ik. Ik vraag voor suggesties, je hoeft er geen uit te zoeken, hallo ? Anyway bedankt Kixtart, aan jou comment heb ik tenminste wat. Dankjewel alweer.

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:05:
Ik vraag voor suggesties, je hoeft er geen uit te zoeken, hallo ?
Hoe moeten we suggesties geven als je geen lijstje geef waarnaar je al gekeken heb, met al hun voor en nadelen die je zelf hebt ondervonden.

Degene die willen helpen moeten dus nog steeds gaan zoeken, en zover ik weet is T.net daar niet voor.

Pentaxiaan

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:05:
Ik heb zelf ook al gezocht..ik vraag alleen maar om advies, maar zelfs dat is voor sommigen hier al te veel gevraagd zie ik. Ik vraag voor suggesties, je hoeft er geen uit te zoeken, hallo ? Anyway bedankt Kixtart, aan jou comment heb ik tenminste wat. Dankjewel alweer.
Deze keuze is nu eenmaal vrij subjectief. Suggesties die je zult krijgen zijn dan ook niet altijd waardevol voor jou. Beter kun je even op een site als www.newmobile.nl of www.gsmarena.com kijken en toestellen selecteren op basis van een aantal vereisten.

Het is echter niet de taak van leden om mensen hierop aan te spreken, daar hebben we Topic Reports voor :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 18-10-2007 19:27 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.