Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Confetti Shooters

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wist niet waar ik het moest plaatsen en dit lijkt mij een groot forum waar best wel eens wat nuttige info vandaan zou kunnen komen..

Goedendag,

Ik ben bezig met de opening van ons zaalseizoen van het eerste team en wil hier ene spetterende opening gaan neerzetten met elektrisch afschietbare confetti shooters.

Nu woon ik zelf in Delft en heb ik een bedrijf gevonden wat het heeft maar dit ligt gelegen in Boxtel. Dit is wel weer erg ver weg om te halen en terug te brengen.

Ik ben op zoek naar mensen die een bedrijf weten die elektrische confettishooters verhuren in de regio Zuid Holland.

Ik heb me al wezeloos lopen zoeken op google etc maar ik hoop dat er misschien mensen zijn die toevallig een bedrijf weten. Ik zou dit dan graag horen

Alvast Bedankt

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:20

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

www.goudengids.nl?

1e hit google; http://www.lightgimmicks.nl/produkten.confetti_shooters.html

[ Voor 68% gewijzigd door WooK op 18-10-2007 16:38 ]

I'm not as think as you stoned I am

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 15:16
Kabuki is wat je zoekt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wook zijn geen elektrische en is alleen koop.

Tim ik gaat er eens op zoeken bedankt

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32
Waarom zou je dit in hemelsnaam in een forum over werk en inkomen plaatsen :P Dat is niet de bedoeling in elk geval en daarom komt er een slotje op. Zie Het algemeen beleid voor meer informatie over het openen van een topic :)

Dit topic is gesloten.