Toon posts:

[HellaNZB] hoe status te zien in Daemon mode?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu HellaNZB runnen in Daemon mode. Maar hoe kan ik nu de status van de download zien? want als ik weer Hellanzb.py ingeef zegt hij dat er al 1tje aan het draaien is.
Is hier een speciaal commando voor? ik dit namelijk nergens vinden google / README / Got

Verwijderd

hellanzb.py status

;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zussaweb installeren? Google maar es :P

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Of deze mooie GTK client:

Verwijderd

Topicstarter
wow das snel ... en zo simpel, waarom kon ik dat niet vinden ..

ik ga inderdaad een keer ZussaWeb installeren (veel handiger als Ftp enzo)
maar op dit moment heb ik dat nog even niet.

Verwijderd

Topicstarter
helaas is voor op een Western Digital My Book. Dus via web-interface het liefst te benaderen

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:28:
[...]

helaas is voor op een Western Digital My Book. Dus via web-interface het liefst te benaderen
Zussaweb dus ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

[...]

Zelfs dat kan nog via die gtk-client, installeer X, en je kan, mits je het toestaat in sshd.conf, inloggen via ssh, met de -x switch. Op deze manier kan je gewoon grafische software runnen. Of het practisch is op een WD MyBook is een tweede :+
Ik zou het gewoon op een web-frontend van hellanzb houden, of nog beter heerlijk simpel hellanzb status gebruiken. Verdere commands vind je met man hellanzb

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Verwijderd

Topicstarter
icyx schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:30:
[...]

Zelfs dat kan nog via die gtk-client, installeer X, en je kan, mits je het toestaat in sshd.conf, inloggen via ssh, met de -x switch. Op deze manier kan je gewoon grafische software runnen. Of het practisch is op een WD MyBook is een tweede :+
Ik zou het gewoon op een web-frontend van hellanzb houden, of nog beter heerlijk simpel hellanzb status gebruiken. Verdere commands vind je met man hellanzb
dus geen X op dat ding ... performance heb ik ergens anders wel genoeg voor nodig. Je merkt gewoon aan dat ding als je alleen al Hellanzb draait. Word hij niet echt sneller op.
ZussaWeb is de eerste die ik ga proberen. Is veel mooier en overzichtelijker zon web-interface...

Verwijderd

probeer anders ninan. die is ook via http te benaderen.

Verwijderd

[...]
Oeh! Wat zijn je bevindingen met het draaien van hellanzb op een My Book? Ik vind het hele mooie (en betaalbare) apparaten, maar die 200Mhz (dacht ik?) processor houdt mij ervan om er 1 aan te schaffen. Heeft dat ding het niet verschrikkelijk zwaar en is hij niet erg lang aan het parren/rarren met een beetje grote file?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:13:
[...]

Oeh! Wat zijn je bevindingen met het draaien van hellanzb op een My Book? Ik vind het hele mooie (en betaalbare) apparaten, maar die 200Mhz (dacht ik?) processor houdt mij ervan om er 1 aan te schaffen. Heeft dat ding het niet verschrikkelijk zwaar en is hij niet erg lang aan het parren/rarren met een beetje grote file?
ik heb deze gekregen, dus ik heb niet rondgekeken of ik een zwaardere wilde. Het unrarren en parren doe ik op me eigen pc. is puur om te downloaden (via ftp bestanden uploaden ... en via putty status bekijken)
dit gaat perfect. Al is hij inderdaad niet altijd even snel, maar ik heb geen vergelijkingen gedaan
Pagina: 1