Ik besloot onlangs om Oblivion the installeren op mijn laptop (Clevo M570RU), die Windows Vista ultimate draait. De laatste drivers zijn geïnstalleerd (voor de GFX, een 8700M is driver versie 73 geïnstalleerd)
Hoe ik het ook doe, *ergens* tijdens de installatie stopt hij gewoon. De ene keer is het op 25%, de andere keer op 75%. Hij gaat echter nooit tot op het einde. Ook geeft hij geen foutboodschap.
Cancellen gaat niet, je moet "end proces" kiezen in taakbeheer.
Ik probeerde een gewone installatie vanaf de cd (dus via de AUTORUN -> INSTALL), alsook door rechtstreek "setup.exe" uit te voeren. Ook heb ik een image gemaakt, deze geladen in Daemon Tools, en zo geprobeerd te installeren. Steeds blijft de installatie dus hangen, en steeds op een ander moment.
Is iemand dit ook tegengekomen? En hoe is dit opgelost?
Alvast bedankt voor de hulp!
Hoe ik het ook doe, *ergens* tijdens de installatie stopt hij gewoon. De ene keer is het op 25%, de andere keer op 75%. Hij gaat echter nooit tot op het einde. Ook geeft hij geen foutboodschap.
Cancellen gaat niet, je moet "end proces" kiezen in taakbeheer.
Ik probeerde een gewone installatie vanaf de cd (dus via de AUTORUN -> INSTALL), alsook door rechtstreek "setup.exe" uit te voeren. Ook heb ik een image gemaakt, deze geladen in Daemon Tools, en zo geprobeerd te installeren. Steeds blijft de installatie dus hangen, en steeds op een ander moment.
Is iemand dit ook tegengekomen? En hoe is dit opgelost?
Alvast bedankt voor de hulp!