Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Extra zoekresultaten met Google

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• Duff
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om onderstaand resultaat te verkrijgen, maar heb (met de zoekwoorden waar ik op kon komen) nog niets gevonden. Ik wil, onder het reguliere resultaat bij Google, een aantal links naar belangrijke subpagina's weergeven als een link naar mijn website in Google wordt weergegeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.examencursus.net/Google.jpg

Iemand die weet hoe het moet? Of indexeert Google die pagina's zelf op die manier? En hoe kan ik dit beinvloeden? Bedankt..!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 11:38

Eijkb

Zo.

.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het artikel is van August 19, 2005. Kan me voorstellen dat er inmiddels al wat meer inzicht is.. ;)

Overigens zeggen m'n laatste resources dat er nog geen echte richtlijnen zijn. Wellicht dat het percentage links naar diepere pagina's nog van invloed zijn, maar who knows ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan het niet eventueel helpen door het toevoegen van H1 links & het toevoegen van een sitemap via Google Web Reports? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
quote van een ander forum:
Google is putting it there automatically as far as I know.
My site is displayed in the same fashion and that is not done on my request ( one of the links is outdated and I can't fix that ).

I'm not using goolge sitemap yet and is don't have rss on my site
Snake schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:25:
Kan het niet eventueel helpen door het toevoegen van H1 links & het toevoegen van een sitemap via Google Web Reports? :)
H1 links lijkt me niet, H* tags zijn voor de opmaak van titels, niet voor het aanmaken van links.
Misschien is het te bereiken met het goed gebruiken van <ul>/<li> menutjes, en de link een titel mee te geven..

Iets aannemelijker is dat google herkent om wat voor site het gaat (software developement site bijvoorbeeld), en dan de standaard links als Download / Screenshots eruit haalt.

[ Voor 42% gewijzigd door PeterSelie op 18-10-2007 15:30 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Overigens is mij ook verteld dat het duidelijke links moeten zijn die afzonderlijk van elkaar werken. Stel je hebt xxxx.nl/forum/download en /forum/home etc dan pakt google dat niet. Alleen als het xxx.nl/download en xxx.nl/home is :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:47

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hier ook een mooi artikel van mijn collega mod: http://andrescholten.nl/i...inks-hoe-krijg-je-ze-nou/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Verwijderd

Volgens mij houdt het in dat je een 'authority' site bent. Oftewel, je site staat ergens voor :)

Veel inbound links van website met een gelijke niche zullen er voor zorgen dat je deze krijgt...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Deze vraag is echt al vaak voorbij gekomen in het SEO topic, deze heb je blijkbaar niet gelezen. Zeker het artikel van Andre lezen die BtM909 net post, daarin staat alles uitgelegd. Je kunt dergelijke links dus niet forceren door een bepaalde werkwijze.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik wist het niet zeker, maar dankzij Cartman! nu dus wel ;)

Dit topic gaat dicht. Er is in het huidige topic genoeg hierover gezegd en in het algemene SEO topic ook meer informatie beschikbaar: [SEO] Tips & Trucs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.