[Outlook 2003] Afwezigheidsassistent: Elke dag na 6 uur?

Pagina: 1
Acties:
  • 832 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 14:36
Hoi,

Korte vraag: is het mogelijk om binnen Outlook 2003 de afwezigheidsassistent elke dag na 6 uur een melding te laten afgeven (bij inkomende mail) dat ik niet meer aanwezig ben? Ik kan alleen vinden hoe ik met rules in kan stellen dat deze assistent of nooit, of altijd die melding geeft...

Het is zo onhandig om elke dag nog mail te ontvangen en dan 's avonds laat nog herinneringen dat ze nog steeds op een antwoord wachten :)

Ik kan over dit specifieke punt niks vinden binnen GoT, en ook niet op de website van Microsoft en andere technische websites. Indien dit wel al een keer behandeld is, dan volstaat uiteraard de link naar die omgeving ook!

Alvast bedankt!

Jeroen

Verwijderd

Dat is niet mogelijk, die functionaliteit zit er simpelweg niet in.
Je zult dus zelf elke keer voordat je Outlook afsluit je Out Of Office moeten aanzetten.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje zinloos ook. Dan moeten ze maar bellen, email is niet bedoeld voor directe responses.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Functionaliteit zit er in sinds 2007 icm Exchange server :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tha Man
Oh okay...maar wij gebruiken hier Outlook 2003. Ik heb geen idee welke Exchance Server er onder zit...kan ik dat als eenvoudige gebruiker ook ergens nagaan, zonder de service desk te vervelen?

+

Het is zeker niet nutteloos. Wij hebben een 24 uur service, dus als jij er na 6 uur niet meer bent, gaat men er gewoon vanuit dat je reageert op je mail.

Verwijderd

Tha Man schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:09:
Oh okay...maar wij gebruiken hier Outlook 2003. Ik heb geen idee welke Exchance Server er onder zit...kan ik dat als eenvoudige gebruiker ook ergens nagaan, zonder de service desk te vervelen?

+

Het is zeker niet nutteloos. Wij hebben een 24 uur service, dus als jij er na 6 uur niet meer bent, gaat men er gewoon vanuit dat je reageert op je mail.
Inloggen op Outlook Web Acces, als het goed is staat de informatie in het inlogscherm.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik was wellicht onduidelijk, maar het werkt dus wel met Outlook 2007 :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:22

ralpje

Deugpopje

Uuh, waarom stel je deze vraag dan hier, en niet aan je servicedesk.
Ik neem aan dat als jullie een 24/7 bedrijf zijn, dat er wel iets voor geregeld is / kan worden?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Tha Man
ralpje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

Uuh, waarom stel je deze vraag dan hier, en niet aan je servicedesk.
Ik neem aan dat als jullie een 24/7 bedrijf zijn, dat er wel iets voor geregeld is / kan worden?
Omdat jullie over het algemeen een stuk meer weten dan de servicedesk. Die zit er eigenlijk niet voor dit soort vragen, maar meer voor de specifieke productieapplicaties. Dus voel je gevleid ;)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je niet 24/7 aanwezig bent, dan moet je geen specifiek emailadres gebruiken, maar een algemeen adres zodat de avonddienst volledig toegang heeft tot alle meldingen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tha Man
Okay, we dwalen enigszins af van de initiele vraag.

Evengoed bedankt voor alle goede adviezen, ik ben echter niet in staat om hier de procesgang te veranderen :)

Ik heb m'n antwoord, bedankt voor de input!
Pagina: 1