Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WS]Zoekbalk van bv. got op website

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Ben bezig met een startpagina voor mijzelf. Daarop wil ik een zoekbalk hebben waarmee ik kan zoeken op verschillende sites.

Dus zeg maar de zoekbalk van google. Maar dat je ook de optie hebt om ook direct op got/fok what ever te zoeken.

Of te wel de zoekresultaten van een externe website.

Kan dit gedaan worden met bijvoorbeeld een script of form?

bla?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat heb je al geprobeerd? Er wordt wel een beetje inzet verwacht hier in WEB. Bekijk eens wat voor form er op de pagina van google staat, kopieer dit en kijk wat er gebeurd. Kwestie van uitproberen en voor specifieke problemen kun je hier terecht.

• Q-bone
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
ik snap dat er wordt verwacht dat ik het eerst zelf probeer...maar als het makkelijk te doen was had ik niet gepost :+

maar google search op mij website lukt makkelijk.
maar ik wil naast de google search knop ook een got search knop hebben, een waar ik dan gelijk resultaten krijg, net als google.

bla?

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

500 "The server made a boo boo"

• Q-bone
  • Nu online

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Bedankt, maar dat ik google! dat had ik ook gevonden. Echter hoe krijg ik bijvoorbeeld als ik de google website voor mij heb:

Zoekvenster google --> woord(zoekopdracht) zoeken met google.
Hoe kan ik het maken dat ik ook direct op got zoek.

Dus in die zelfde zoekbalk --> zoeken op got

bla?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit topic gaat dicht, want het ontbreekt hier aan zelf-inzet. Ga voor de gein eens kijken wat er gebeurt als je een standaard search doet (*hint* URL *hint*) en probeer zoiets na te maken voor je eigen startpagina.

Hoe: er zullen genoeg websites op 't internet je kunnen vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt. Probeer het eerst uit te schrijven in een stappenplan en zoek per probleem stap je oplossing. Succes :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.