Geheugen upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2025

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
ik wil graag gebruik maken van de lage geheugen prijzen en wat extra geheugen kopen want ik heb momenteel enkel 2x512MB Samsung in mijn computertje zitten als ik me niet vergis.

Alleen nu ben ik dus naar de geheugensticks aan het kijken en weet ik niet precies wat nog wel of niet in mijn systeem kan en hoe nauw dat eventueel steekt.

ik heb een Asrock Dual Sata moederbord met een AMD 3700+. Volgens de website ondersteunt deze FSB 1000 MHz (2.0GT/s), Dual Channel, DDR400.

Moet ik dan perse stickjes hebben van max DDR400, of elke DDR, kan DDR2 of zo bijvoorbeeld ook?

Enige hulp voor deze verdwaasde tweaker wordt op prijs gesteld ^^

Ik zal waarschijnlijk gelijk naar 2 of 4 gig gaan als dat mogelijk is.

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 12:30

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Nee, jij kunt alleen DDR.
Dat is ook heel makkelijk te vinden op internet, DDR heeft ook een andere aansluiting, werking, voltage en zo verder. En als het al op de website staat waarom zou je dan nog anders denken :S .. en 939 ondersteund ook alleen maar DDR, voor DDR2 is dus AM2 uit gebracht.

En een tip, als je 2 GB wil hebben dan kun je het best 2x 1 GB kopen(bij 4: 2x 2GB enz), dat werkt sneller. Vanwege de dualchannel.

[ Voor 4% gewijzigd door Barres B. op 18-10-2007 13:34 ]

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

* dion_b is with stupid

Met minimale eigen inzet (zoals site van fabrikant van mobo bekijken) kun je antwoord op je vragen vinden. Verder is "ik heb momenteel enkel 2x512MB Samsung in mijn computertje zitten als ik me niet vergis" ook niet echt een voorbeeld van de specs of zelfwerkzaamheid die we hier verwachten.

Edit:
Bovendien kreeg ik hier ergens een deja-vu gevoel en jawel:
Geheugens voor deze moederbords?

* dion_b mompelt iets over ezels en stenen...

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 18-10-2007 14:47 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.