Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Logitech Media Elite toetsenbord. Deze heeft van die handige F-toetsen en een aantal mediatoetsen. Wanneer ik het toetsenbord aansluit op een USB poort dan werken deze toetsen niet, de rest van het toetsenbord doet het probleemloos. Wanneer ik het toetsenbord met het meegeleverde adaptertje aansluit op de PS2 poort, doen de mediatoetsen het wel goed.
Ik heb de nieuwste drivers al gedownload en het meegeleverde programmatje Setpoint (ook nieuwste versie) is actief.
Ik heb de search op GOT en google gebruikt maar deze leveren geen resultaat op.
Mijn systeem ziet er als volgt uit:
Mobo: Gigabyte GA-P35C-DS3R
Processor: Intel Core 2 Duo E6750
Geheugen: OCZ Memory EL Platinum 2 Dual Channel 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Non-ECC
Voeding: Corsair HX520
Videokaart: Sapphire VGA Radeon HD2900 XT
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een Logitech Media Elite toetsenbord. Deze heeft van die handige F-toetsen en een aantal mediatoetsen. Wanneer ik het toetsenbord aansluit op een USB poort dan werken deze toetsen niet, de rest van het toetsenbord doet het probleemloos. Wanneer ik het toetsenbord met het meegeleverde adaptertje aansluit op de PS2 poort, doen de mediatoetsen het wel goed.
Ik heb de nieuwste drivers al gedownload en het meegeleverde programmatje Setpoint (ook nieuwste versie) is actief.
Ik heb de search op GOT en google gebruikt maar deze leveren geen resultaat op.
Mijn systeem ziet er als volgt uit:
Mobo: Gigabyte GA-P35C-DS3R
Processor: Intel Core 2 Duo E6750
Geheugen: OCZ Memory EL Platinum 2 Dual Channel 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 4, Non-ECC
Voeding: Corsair HX520
Videokaart: Sapphire VGA Radeon HD2900 XT