Toon posts:

Nieuws ATI fglrx 8.42 (per ongeluk gelekt)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op Phonorix lijkt (per ongelukt) een artikel voor de nieuwsbot te zijn gepost waarna deze weer onbereikbaar bleek te zijn... iemand heeft het uit het cache weten te halen en gepost.

Het LIJKT erop dat we met het uitkomen van Ubuntu 7.10 tegelijkertijd de nieuwe driver versie 8.42 uitkomt !!! :9 Dit zou vandaag moeten zijn (0 dagen te gaan)

Info heb ik gepost op draadje van driver (8.41.7) :

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2244765

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mooie ontdekking maat :)

Het is jammer dat ik geen Linux draai anders had ik hem even geprobeerd. Post hem ook even in de Tweakers.net Meuktracker als je wilt!

Verwijderd

Topicstarter
Is al ingevoerd, heb ik rond 12-en gedaan... was mijn eerste keer, ik doe dat normaal niet. Misschien is het al gedumpt... dunnu.

btw: grappige is dat de re-post die er gedaan is verwijdert is van de Phoronix site ;) Het is dus wel serieus. Ik verwacht dat ze later het bericht officieel zullen uitbrengen, incl de testresultaten. het zal ongetwijfeld wel al klaar staan. :)
Ik heb een paar uurtjes geleden Ubuntu 7.10 gedll, maar nu pas staat de nieuwe Ubuntu officieel op de website. Het kan zijn dat ze bij Phonorix even wachten tot die stormloop op 7.10 over is, voordat ze met de driver komen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:19 ]