Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

gehackt? wat is er aan de hand met m'n domein

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb een domein + hosting bij Godaddy.com
domein: www.memoer.com

Een projectje waar ik nooit echt aan verder gedaan heb.. Het laatste dat ik gedaan heb was een mod_rewrite geprobeerd en o.a. het .htaccess bestand aangepast.

In de root stond mijn index.php, maar die heb ik nu hernoemd...
Als ik echter naar www.MEMOER.COM ga dan kom ik terecht op http://www.serendipityscrapbooks.com/

Als ik naar http://www.memoer.com/pic browse zou ik een lijstje moeten krijgen met mijn pics...
Daar krijg ik echter een godaddy 404 pagina.

Een whois opvragen toont dat ik eigenaar ben van memoer.com
http://who.godaddy.com/Wh...emoer.com&prog_id=godaddy

1. Probleem situeert zich misschien op mijn pc, dus kan iemand eens naar controleren wat memoer.com bij hem doet.

2. Als dat het niet is, een fuck-up bij godaddy op de een of andere manier?

3. Of heeft iemand mijn domein gebruikt ter promotie een andere site (hacking) ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Godaddy een mailtje sturen of er daar wat fout is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik krijg hier ook dat scrapbook. Ik zou gewoon even contact opnemen met godaddy. Waarschijnlijk is het een foutje in de DNS oid.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Staat je dns wel goed ingesteld? Verwijst hij niet naar een ip adres waar een andere website op draait?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Je zegt dat je index.php hebt hernoemd.. Staat er ook niet toevallig een index.htm(l)?
En check ook even je .htaccess als je die hebt.

Verwijderd

Heb je al gekeken hoe de mappenstructuur is op je hosting account? Met de info die je nu geeft kunnen we weinig, en het eerste wat je in dit soort gevallen doet is kijken hoe de mappen en bestanden eruit zien.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oke, maar ik wou zeker weten dat het niet aan mijn pc lag, hij doet wel meer 'raar' de laatste tijd.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En waarom zou dit precies passen in WEB :?

Neem even contact op met je hoster. Als het probleem daar duidelijk is en jij weet dan nog niet hoe je het moet oplossen, dan horen wij het graag in een topic op de juiste plek :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.