[V&A] Contact krijgen met gebruiker*

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:38
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar ik heb in ieder geval een moderator nodig ;)

De gebruiker rinuxnl heeft hier op mijn advertentie gereageerd:
V&A aangeboden: Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 USM (ø58mm)

Ik zou graag in contact met hem komen over zijn bod. Hij heeft echter zijn e-mailadres verborgen, en ook op het forum kan ik hem niet berijken via een DM. Kan een mod zijn e-mailadres bekend maken aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er is vaak een reden dat een gebruiker zijn email adres verborgen houdt en die reden willen we graag respecteren. Dus nee, je kan het email adres niet krijgen.

Waarom reageer je gewoon niet zelf en vraag je om meer contact gegevens :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
BtM909 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:48:
Er is vaak een reden dat een gebruiker zijn email adres verborgen houdt en die reden willen we graag respecteren. Dus nee, je kan het email adres niet krijgen.

Waarom reageer je gewoon niet zelf en vraag je om meer contact gegevens :?
Omdat het een redelijk oude advertentie is, en ik dus niet zeker weet of hij nog terug komt om te kijken of ik een reactie heb geplaatst.

Of krijgt hij ook automatisch een mailtje wanneer ik op zijn bericht reageer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 14:37

JHS

Splitting the thaum.

Pricewatch, SeM is voor forum- en accountzaken :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hij heeft 15 minuten geleden nog gereargeerd op je advertentie, dus om je nu al zorgen te gaan maken dat hij niet terug komt lijkt me een beetje overdreven ;)

En zowieso wordt er nooit een e-mail adres van een user versterkt aan een andere user vanwege privacay redenen. Het enige wat ik zou kunnen doen is een mailtje sturen aan rinuxnl, maar dat vind ik in dit stadium veel te vroeg. Hij zal vast je advertentie nog wel eens bekijken :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Atlas schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:58:
Hij heeft 15 minuten geleden nog gereargeerd op je advertentie, dus om je nu al zorgen te gaan maken dat hij niet terug komt lijkt me een beetje overdreven ;)

En zowieso wordt er nooit een e-mail adres van een user versterkt aan een andere user vanwege privacay redenen. Het enige wat ik zou kunnen doen is een mailtje sturen aan rinuxnl, maar dat vind ik in dit stadium veel te vroeg. Hij zal vast je advertentie nog wel eens bekijken :)
Ok, dan doen we dat.

Mocht hij binnen afzienbare tijd niet hebben gereageerd kom ik nog even in de lucht :)

Thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Toch maar even een schopje, na 24 uur nog geen reactie gehad van rinuxnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb rinuxnl even een mailtje gestuurd met het verzoek contact me je op te nemen via de advertentie.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1