Welke printer? HP of Canon?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03-2025
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer. Mijn oude printer de officejet d125xi is nu echt kapot gegaan. Ik zit nu te twijfelen tussen de HP Photosmart C7180 en de Canon PIXMA MP600R. Ik vind de HP er mooier uit zien maar de resolutie is 4800 x 1200 en die Canon is 9600 x 1200. Zie je daar een groot verschil in?

Het moet een printer zijn die echt scherp DVD hoesjes kan printen. Foto's is belangrijk en natuurlijk documenten. Maar ik kan echt geen keuze maken. Misschien iemand een tip over welke printer b.v zuiniger/beter is?

Verwijderd

Nee hoor, dat verschil ga je echt niet merken!
Die specs zijn sowieso altijd bogus.... moet jij eens proberen 4800 of zelfs 9600 aparte druppeltjes inkt op een vierkante inch te druppelen... 8)7
Pure verkooptechniek.

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03-2025
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:39:
Nee hoor, dat verschil ga je echt niet merken!
Die specs zijn sowieso altijd bogus.... moet jij eens proberen 4800 of zelfs 9600 aparte druppeltjes inkt op een vierkante inch te druppelen... 8)7
Pure verkooptechniek.
lol ok, maar welke printer is nou beter die HP of Canon? Qua kwaliteit en inkt verbruik. Graag mensen met ervaringen met deze 2 printers of misschien een andere printer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bel anders de helpdesk... :/

FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)

"Welke moet ik kopen?"-topics (of trouwens alle topics waar alleen de topicstarter wat aan heeft) zijn niet de bedoeling hier en gaan dicht. Zo ook deze.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.