"Canon presenteert nieuwe high-end teleobjectieven"

Pagina: 1
Acties:

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 07:55
nieuws: Canon presenteert nieuwe high-end teleobjectieven

Ik vraag me af of dit een onderwerp is dat op Tweakers thuishoort. Met uitzondering van digitale camera's kan ik me voorstellen dat fotografie buiten de scope van het FP-nieuws valt. Is het de intentie van de redactie dit te veranderen en fotografie als volwaardig onderwerp te behandelen?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als je even in Fotografie Algemeen en aanverwanten rondstruint, zul je gauw genoeg merken dat er op GoT, en dus ook op Tweakers.net wel een publiek is dat geïnteresseerd is in dit spul. Verwacht nu niet meteen dat we een volwaardige foto-pro-site worden waar je elk wisjewsje van elke camerafabrikant kunt lezen, maar het is wel de bedoeling ook dit soort dingen vaker aan bod te laten komen ja.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

We hebben een hele hoofdgroep over digitale fotgrafie. Waarom zou die afdeling niet onder Tnet vallen? Juist die Tnet-crew lopen allemaal met zulke lenzen te zeulen.

• Bacchus
Dit is de eerste keer dat ik "algemeen" (dus niet-digitaal) fotonieuws op de FP zie, vandaar. Ik ben het er zeker wel mee eens dat er zat fotokoppies ;-) tussen de Tweakers zitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Bacchus op 18-10-2007 10:37 ]

• Bacchus
Floor, dat zijn allemaal berichten over digitale camera's en daarmee dus direct IT-gerelateerd. Dit bericht gaat alleen over lenzen en is daarmee dus gewoon geen IT-bericht.

De discussie die ik aan wil zwengelen is niet zozeer òf dat er Tweakers zijn die hier interesse in hebben, dat geloof ik namelijk wel. De discussie is meer of dit onderwerp zoveel mensen aanspreekt dat het op de frontpage past en niet in een forum, foto-blog ofzo, wat dieper in de site.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat zal moeten blijken he. Het bericht wordt niet slecht gelezen en er wordt flink gereageerd, dus het ziet er naar uit dat de interesse er wel is :)

Floor moet je negeren, da's maar een gekke rooie :+

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Ik vind het zeker wel aardig nieuwtje om te weten, komt ook omdat ik me met fotografie bezig hou. denk alleen niet dat je hier veel mensen op t.net zal vinden die ook daadwerkelijk een van deze objectieven zal gaan aanschaffen vanwege de prijs. Maarja dat houd niet weg dat je wel even lekker op kan kwijlen :9~ Verder kun je denk ik wel stellen dat 95% van deze lenzen op een digitale Canon body geschroefd gaat worden. Het is gewoon voor mij gewoon interessant nieuws

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

Pagina: 1