Toon posts:

LG Plasma tv + Sony DVD speler + Sony Receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

ik heb een probleem. Ik heb nu een week een plasma van LG en die werkt perfect. Nu heb ik mijn receiver aangesloten hierop om dvd's te kijken (dvd naar receiver naar tv) en nu merk ik dat het geluid niet gelijk loopt. Al veel gezocht over lipsync en volgens mij heeft mijn dvd speler en receiver dat niet. Nu is mij vraag;

Moet ik nou een dvd speler EN receiver met lipsync hebben of is een receiver genoeg? Aangezien je al mooie hebt voor rond de 300 euro met lipsync is dit de goedkoopste oplossing. Wie oh wie kan mij verder helpen!!

Gegroet,

Kultivate

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-02 14:25

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Probleem ligt bij je receiver denk ik aangezien die het geluid en beeld niet synchroon laat lopen. Als je dvd speler rechtstreeks aansluit op de tv loopt het dan wel synchroon?

Overigens kan het ook de manier van aansluiten zijn. Welke aansluitingen gebruik je?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-02 17:31
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:09:
Mensen,

ik heb een probleem. Ik heb nu een week een plasma van LG en die werkt perfect. Nu heb ik mijn receiver aangesloten hierop om dvd's te kijken (dvd naar receiver naar tv) en nu merk ik dat het geluid niet gelijk loopt. Al veel gezocht over lipsync en volgens mij heeft mijn dvd speler en receiver dat niet. Nu is mij vraag;

Moet ik nou een dvd speler EN receiver met lipsync hebben of is een receiver genoeg? Aangezien je al mooie hebt voor rond de 300 euro met lipsync is dit de goedkoopste oplossing. Wie oh wie kan mij verder helpen!!

Gegroet,

Kultivate
Klinkt als reciever.
Probeer anders DVD gelijk op deTV aan te sluiten, en geluid apart naar de reciever (via spdif of zo).

Dan zou het haast gelijk moeten zijn.

(Zie vorige reply, neem aan dat je hem nu via HDMI hebt aangesloten)

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-02 12:53
Je hoeft maar 1 apparaat te hebben met lipsync. Die stuurt dan het geluid later uit waardoor de vertraging van het beeld t.o.v. het geluid in je receiver (of dvd-speler) opheft.