Ik staar me hier op het moment volledig op blind.
Ik laat in een pagina bepaalde gegevens zijn die uit een datarow gehaald worden:
Als ik nu Blabla.aspx open zie ik dat in Session["update_filenumber"] nog steeds de oude, ongewijzigde waarde van txtUpdateFieldFileNumber staan.
Nu begrijp ik niet waardoor dit veroorzaakt wordt, wellicht doordat in de Page_Load(**) method het activeRecord opnieuw wordt aangesproken, maar dat lijkt me sterk omdat ik de pagina zonder te verversen doorstuur naar Blabla.aspx.
Iemand dit soort gedrag wel eens eerder tegengekomen?
Ik laat in een pagina bepaalde gegevens zijn die uit een datarow gehaald worden:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| // ongeveer als volgt, even vereenvoudigd voor duidelijkheid protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { DataRow activeRecord = CertManager.GetItem(certid); txtUpdateFieldFileNumber.Text = activeRecord["filenumber"].ToString(); } protected void btnUpdateContinue_Click(object sender, EventArgs e) { Session["update_filenumber"] = txtUpdateFieldFileNumber.Text; Response.Redirect("~/Blabla.aspx", true); } |
Als ik nu Blabla.aspx open zie ik dat in Session["update_filenumber"] nog steeds de oude, ongewijzigde waarde van txtUpdateFieldFileNumber staan.
Nu begrijp ik niet waardoor dit veroorzaakt wordt, wellicht doordat in de Page_Load(**) method het activeRecord opnieuw wordt aangesproken, maar dat lijkt me sterk omdat ik de pagina zonder te verversen doorstuur naar Blabla.aspx.
Iemand dit soort gedrag wel eens eerder tegengekomen?