Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zou graag een nieuwe gps aanschaffen van ong rond de 200-300€. Als het moet kan het er ook wel boven. Maar er zijn wel een paar voorwaarden.

1) Ik had graag een gps die redelijk plat is omdat ik hem dan kan wegsteken in mijn schuifje van de auto.(De hoogte is +- 4cm) Dus als ik hem er horizontaal kan inschuiven is het goed. De lengte is lang genoeg dat is geen probleem

2) Liefst een gps met bleutooth omdat ik mijn gsm er dan op kan aansluiten. Dan hoef ik mijn gsm niet meer vast te pakken in de auto maar kan ik gewoon spreken.

Als de prijs totaal niet evenredig is mag dit altijd aangepast worden.
Alvast bedankt!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zelf al dingen gevonden ofzo? We zijn geen GPS-opzoek-helpdesk natuurlijk ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:13:
Zelf al dingen gevonden ofzo? We zijn geen GPS-opzoek-helpdesk natuurlijk ;)
Ja tuurlijk maar het is zo moeilijk om te vinden dat het aan alle specificaties voldoet. Daarom vraag ik jullie hulp een beetje :P

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zeker dat ge dan nog in u auto goede ontvangst het? Onze hittewerende ruit doet al vrij moeilijk.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

waarom moet je het wegsteken in je "schuifje" (ik neem aan dat je de zonneklep bedoel?)

Je kan zo'n GPS ook gewoon in je handschoenenkastje stoppen hoor. Tenminste, dat is wat ik met m'n tomtom GPS doet. Het heeft 1 streepje minder ontvangst vergeleken met op het dashboard, maar gaat toch prima.

[ Voor 5% gewijzigd door kmf op 17-10-2007 22:19 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Ik denk dat hij op zoek is naar een PNA met bluetooth, geen bluetooth gps-muis. Anders vind ik 200-300€ vrij veel. ;)

Verwijderd

Geen antwoord op je vraag, maar ik zou gaan voor een bluetooth headset van 30 euro ofzo. Ik gebruikte mijn Mio a201 ook als spreekbuis. Geluid was echt dramatisch...

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GPS ontvangertje... zo'n auto-neppert (tomtom, mio, etc.), of een 'echte' voor het betere outdoor werk?

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:47
4 cm hoogte??? Welke gps/pda/gsm/navigatie past daar nou niet in? Ik ken eigenlijk niet eens devices die dikker zijn.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
De originele TomTom Go's waren wel wat dikker dan 4cm hoor.

Verwijderd

http://www.pdashop.nl/productkiezen

Lijkt mij heb je daar genoeg aan. We kunnen namelijk niet echt een discussie aan je keuzehulp vastknopen. Dit topic heeft dus verder niet veel nut; we zijn hier namelijk geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.