Geforce 4 MX 440 8x

Pagina: 1
Acties:

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 16:23

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs een compaq Presario gekregen (athlon 2400+, 512ram,...) en had hier nog een geforce 4 mx 440 8x liggen met tv-out. Ik wil de pc gaan gebruiken als mediacenter om mijn films af te spelen op mij tv(geen lcd). Nu heb ik de drivers geinstalleerd en is de tv via s-video aangesloten maar op de een of andere manier kan ik als nView Display Mode enkel Sigle display nemen en niet dual view of andere... Weten jullie mss wat hiervan de oorzaak is?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:38

Cyphax

Moderator LNX/AI
Ik gok dat ie je tv niet herkent. Er zit wel een s-video-aansluiting achterop de kaart maar daar komt een composite signaaltje uit geloof ik. Zit er een verloopje tussen de kabel naar de TV en de uitgang?

Saved by the buoyancy of citrus

• --Ross--

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
ja er zit een verloopstekker tussen.

• --Ross--

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
heb nu andere kabel aangesloten zonder verloopstekker en resultaat is hetzelfde...

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:30
Controleer even de instelling die verzonden word,

PAL B/G, NTSC etc

Ik heb ook een GF4 420 gehad en het was even puzzelen.

• --Ross--

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
Ik krijg wel beeld op mijn tv maar:

Als ik beeld krijg op tv dan heb ik geen beeld meer op de pc (tv is dan primair scherm) en het is dan ook in zwart wit terwijl de instellingen duidelijk op Pal/B staan...

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

--Ross-- schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:41:
Ik krijg wel beeld op mijn tv maar:

Als ik beeld krijg op tv dan heb ik geen beeld meer op de pc (tv is dan primair scherm) en het is dan ook in zwart wit terwijl de instellingen duidelijk op Pal/B staan...
handig is om de tv-out te forceren. In de oude nvidia control pannel zat daar een knop voor. Ik weet niet of jij de nieuwe control pannel al hebt, maar daar heb ik nog niets kunnen vinden. Ook niet echt gezocht trouwens :)

en verder de clone settings gebruiken

[ Voor 3% gewijzigd door M2M op 17-10-2007 22:43 ]

-_-

• Morgu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Ik heb ook een tijdje mijn GeForce 4 MX 440 gebruikt voor TV-out. Ik heb toen de laatste drivers gedownload en inderdaad zoals M2M zegt de clone settings gebruikt en toen deed alles het gewoon.

Verwijderd

Ik denk dat het aan het HERTZ verschil ligt van de toestellen... pc hogere hertz dan tv... 50hz of 100 hz....

de videokaart kan dus niet op 2 verschillende Hertz draaien denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 03:40 ]

Pagina: 1