Toon posts:

Extern bureaublad in xp home edition o vista ultimate

Pagina: 1
Acties:
  • 690 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik zit met een probleempje,
ik wil al een tijdje een extern bureaublad aanmaken,
ik heb al begrepen dat dit in windows xp home edition niet mogenlijk is
maar ik heb een dualboot samen met vista ultimate dus volgens mij kan het daarin wel lukken.
Ik snap er alleen helemaal nix van :'( .
Ik wil gewoon iets hebben waarmee ik ergens anders kan inloggen op mijn eigen mpc thuis,
en niet via vnc of zulk soort niet werkende programmatjes. :|
Mijn pa heeft het wel alleen gaat dit via de server van zijn bedrijf en hebben de mensen daar er
een special programmatje voor geschreven.
Ze hebben me verteld dat dit op een of andere manier ook kan op een router maar HOE???
Wil iemand me aub. helpen!! _/-\o_ O-)

Alvast bedankt,

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi G1lles,

Welkom op GoT :)

Dit 2e topic van je gaat wederom op slot. We verwachten namelijk dat je zelf wat inzet toont. Hoe je remote desktop aanzet in Vista is vast en zeker wel te vinden op Google [google=enable remote desktop vista] de eerste 3 hits kunnen je al helpen.

Daarnaast heb je je topic geplaatst in het subforum Professional Networking & Servers wat bedoeld is voor de geavanceerdere / professionele problemen op Server en Netwerkgebied. Je kan op je klompen nagaan dat jou topic niet echt in deze categorie thuis hoort ;)
Ze hebben me verteld dat dit op een of andere manier ook kan op een router maar HOE???
Check hiervoor: Het Grote Poortmappingsverhaal
Je moet de poort waarop het remote desktop programma werkt (tcp 3389) op je router doorzetten naar het interne IP van de PC die je over wil nemen.
Hier op GoT is in de search zeker genoeg te vinden hierover.

Ik denk dat je ondertussen genoeg te lezen / uit te zoeken hebt, dus suc6.

Dit topic is gesloten.