njaha wat is het probleem: ik krijg wsus niet verwijderd, de Windows Internal Database daar was iets mis mee, die wel kunnen un-installen maar wsus zelf niet... (doordat de Windows Internet DB niet werkte werkte wsus ook niet meer, vandaar dat ik wsus wil uninstallen, en dan weer installeren naar wat dingen gegoogled maar daar stond steeds dat het in de add/remove programs stond (bij mij dus NIET hetgeval en daar hadden ze het steeds over RC's e.d.)
elkes keer als ik dan die setup open krijg ik kan het niet verwijderen wat er was een error..., maar in de event log zie ik geen error staan waardoor het kwam, id-en hoe ik wsus kan verwijderen?\
toch gevonden, omdat de internal db al weg was, werkte dat niet, en toen hij er wel was maar niet werkte, ging ut ook niet
fix:
dan gaat de setup wel door
elkes keer als ik dan die setup open krijg ik kan het niet verwijderen wat er was een error..., maar in de event log zie ik geen error staan waardoor het kwam, id-en hoe ik wsus kan verwijderen?\
toch gevonden, omdat de internal db al weg was, werkte dat niet, en toen hij er wel was maar niet werkte, ging ut ook niet
fix:
code:
1
2
3
| [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Update Services\Server\Setup] "WmsdeInstalled"=dword:00000000 "wYukonInstalled"=dword:00000000 |
dan gaat de setup wel door
[ Voor 20% gewijzigd door Dutch2007 op 17-10-2007 21:09 ]