Ik krijg dus bovenstaande melding bij het opstarten van een willekeurige game uit mijn
vandaag binnengekregen boxversie van The Orange Box.
Nou heb ik uiteraard al wel wat dingen gedaan om het probleem te verhelpen:
- Complete herinstallatie van Steam (meerdere malen)
- Alles van Steam ook daadwerkelijk uit het register verwijderen en dan opnieuw installeren.
- Bij de Steam support gekeken naar de oplossing (zoeken naar meerdere Steam.dll verwijzigingen, maar is hierbij niet het geval).
- De Steam Client Service is gestart en wordt ook automatisch met Windows Vista gestart.
Ik ben een beetje door mijn ideeen heen, maar kan nog steeds niet spelen.
Heb ook al een ticket richting de Steam support verstuurd, maar wil toch het liefste zo snel mogelijk de games spelen. In de firewall (standaard Vista firewall) hebben alle Steam toepassingen toegang tot het netwerk.
vandaag binnengekregen boxversie van The Orange Box.
Nou heb ik uiteraard al wel wat dingen gedaan om het probleem te verhelpen:
- Complete herinstallatie van Steam (meerdere malen)
- Alles van Steam ook daadwerkelijk uit het register verwijderen en dan opnieuw installeren.
- Bij de Steam support gekeken naar de oplossing (zoeken naar meerdere Steam.dll verwijzigingen, maar is hierbij niet het geval).
- De Steam Client Service is gestart en wordt ook automatisch met Windows Vista gestart.
Ik ben een beetje door mijn ideeen heen, maar kan nog steeds niet spelen.
Heb ook al een ticket richting de Steam support verstuurd, maar wil toch het liefste zo snel mogelijk de games spelen. In de firewall (standaard Vista firewall) hebben alle Steam toepassingen toegang tot het netwerk.
[ Voor 5% gewijzigd door TommyL0204 op 17-10-2007 19:37 ]