Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MS Project | Optellen tijden klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond allen,

Samen met mijn vriendin ben ik een planning aan het opstellen in MS Project voor haar studie, maar we blijven steken bij een aantal probleempjes. Zoals op deze screenshot is te zien, klopt het optellen van een periode niet echt. Ik heb een aantal taken in mijn planning geplaatst, waarvan er bijvoorbeeld één 3 maanden zal duren. Dit is het wachten op de vergunningen die aangevraagd zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.coenjacobs.net/images/Screenshot_Project.jpg

Zoals ook op deze screenshot te zien is, duurt het wachten op de vergunningen van zaterdag 19 juli 2007 tot 12 augustus 2007. Een beetje logisch nadenken, leert ons dat dat geen periode van drie maanden duurt!

Ik heb de Working Times van het project al ingesteld op 24 Hours, zodat het project 24 uur per dag door zal werken. Maar toch blijft het project volhouden, dat er tussen 19-07-7 en 12-08-07 een periode van 3 maanden zit.

Wie weet waar dit aan ligt, want ik heb na een weekend uitproberen, voor mijn gevoel alles geprobeerd.

Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Zit er niet gewoon een fout in je formule?

Oeps het is geen MS office :P ps, waarom staat er 'mons' ipv months?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor formules moet ik dan nog meer rekening mee houden?

De Working Times staan op 24 Hours per dag. Daarnaast geef ik voor de periode aan; "3 months".

edit:
Inderdaad, geen MS Office dus. Project maakt automatisch 'mons' van 'months'! ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 18:47 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:49
Is het mogelijk de de tijds indeling in weken in te delen ipv dagen?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

whiplash1990,

Je kickt nu wel een redelijk oud topic omhoog en wat je vraagt heeft niets te doen met de originele vraag van TS. Ik zou je willen aanraden om Het algemeen beleid nog eens door te lezen, over het kicken van oude topics.

Signature

Dit topic is gesloten.