Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BEA WLSS 3.0] Upgraden van deployment faalt

Pagina: 1
Acties:

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik maak gebruik van BEA Weblogic SIP Server 3.0 om SipServlet based Java applicaties te draaien.
De applicatie waar het hier om gaat, maakt gebruik van één SipServlet waar al het SIP verkeer op binnenkomt. De applicatie wordt (via ANT) als een web archive (WAR) gepackaged.
Nu moet het mogelijk zijn om een nieuwe versie van de applicatie (als WAR) op de applicatie server te deployen, zodanig dat openstaande calls door de oude versie afgehandeld worden en nieuwe calls direct door de nieuwe versie opgepakt worden. Er zullen dus tijdelijk 2 versies van dezelfde applicaties parallel draaien.

Volgens de documentatie van BEA Weblogic SIP Server 3.0 is dit mogelijk als er aan een paar voorwaarden wordt voldaan, waar van de belangrijkste:
• Er moet een versie gedefinieerd worden in de manifest file.
• De applicatie mag niet over een hardcoded applicatie naam beschikken.
(zie ook: Operations Guide).

Nu heb ik twee builds gemaakt van de applicatie en de manifest files in de twee WARs voorzien van verschillende versie nummers. Vervolgens heb ik versie 1 gedeployed, wat calls opgezet en opengelaten, waarna ik versie 2 deploy. Ik zie de web interface van WLSS 3.0 dat er keurig onderscheidt gemaakt wordt tussen de verschillende versies, echter zodra ik versie 2 deploy dan krijgt versie 1 direct de status RETIRED en alle openstaande calls worden resoluut afgekapt. Nieuwe calls worden wel door versie 2 opgepakt. Dit is dus niet het gedrag waar ik naar opzoek ben.

Ik weet bijna zeker dat het ergens met de 'application name' fout gaat, maar ik heb geen idee wat BEA hiermee precies bedoeld. Het enige wat ik hard coded heb opgenomen, wat hier enigszins op lijkt, is de display-name van de SipServlet in de deployment descriptor, maar dat is volgens mij niet wat ze bedoelen.

Heeft iemand ervaring met WLSS 3.0 en een dergelijk upgrade scenario? Alle hulp is welkom :)