| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Da's de kolombreedte ja.
Maar het lijkt me i.d.d. logischer dat veld groter te maken in de db en zichtbare characters te tellen
Maar het lijkt me i.d.d. logischer dat veld groter te maken in de db en zichtbare characters te tellen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
*kick*, ik zag dat dit al een paar keer eerder langs is gekomen, zonder uitkomst. Willen jullie er deze keer wél werk van maken of gaat dit nooit opgelost worden.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Er is geen reden om topics hier te kicken, zolang een bug open blijft staan zal er zeker een keer naar gekeken worden.
Dit is in ieder geval een issue waar Parse zelf naar zal moeten kijken aangezien deze behaviour besloten zit in React zelf.
Dit is in ieder geval een issue waar Parse zelf naar zal moeten kijken aangezien deze behaviour besloten zit in React zelf.
Intentionally left blank
Hoeveel groter wil je het dan gaan maken??? Want theoretisch kan ik 30x een " neerzetten wat vertaald wordt naar "e; =30x7 tekens, dus gewoon even 210 tekens...moto-moi schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:00:
Da's de kolombreedte ja.
Beetje onzinnig voor een veld wat max 30 tekens kan bevatten... Alles wat je minder doet dan 210 tekens heb je al een kleine kans op herhaling van dit topic...
Nu werkt het goed en sja zo af en toe loopt er iemand tegenaan, so be it imho.
Fixed in SVN (max van 30 karakters wordt nu gechecked op de ongeconverteerde lengte)
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()