Hallo,
Ik heb sinds kort (vorrige week) een probleem met word 2007. Het gaat ALLEEN om word, dus niet om het hele office pakket.
Het probleem is als volgt:
Als ik dubbelklik op een document doe, opent hij word wel, maar laad niet het document. Dit kan ik echter wel via de openen knop in word doen. Maar het echte probleem is:
Ik kan niet meer klikken in word. De hele muis lijkt wel niet te reageeren. De knoppen in de taakbalk enzo kan ik wel doen, maar bijvoorbeeld geen tekst meer selecteren. Dat is heel erg lastig. Voor de rest werkt alles prima.
Wat ik al gedaan hebt:
- Office 07 5x opnieuw geinstalleerd
- normaal.dot verwijderd
Ik hoop dat 1 van jullie een oplossing weet.
Mattie
edit:
Ook als ik word afsluit krijg ik de melding "Word werkt niet meer".
Het is trouwens vista ultimate 32-bit

edit:
Dit heb ik uit het logboek gehaalt:
D: 0, Application Name: Microsoft Office Word, Application Version: 12.0.4518.1014, Microsoft Office Version: 12.0.4518.1014. This session lasted 9 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a crash.
Ik heb sinds kort (vorrige week) een probleem met word 2007. Het gaat ALLEEN om word, dus niet om het hele office pakket.
Het probleem is als volgt:
Als ik dubbelklik op een document doe, opent hij word wel, maar laad niet het document. Dit kan ik echter wel via de openen knop in word doen. Maar het echte probleem is:
Ik kan niet meer klikken in word. De hele muis lijkt wel niet te reageeren. De knoppen in de taakbalk enzo kan ik wel doen, maar bijvoorbeeld geen tekst meer selecteren. Dat is heel erg lastig. Voor de rest werkt alles prima.
Wat ik al gedaan hebt:
- Office 07 5x opnieuw geinstalleerd
- normaal.dot verwijderd
Ik hoop dat 1 van jullie een oplossing weet.
Mattie
edit:
Ook als ik word afsluit krijg ik de melding "Word werkt niet meer".
Het is trouwens vista ultimate 32-bit

edit:
Dit heb ik uit het logboek gehaalt:
D: 0, Application Name: Microsoft Office Word, Application Version: 12.0.4518.1014, Microsoft Office Version: 12.0.4518.1014. This session lasted 9 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a crash.
[ Voor 13% gewijzigd door Mattie112 op 17-10-2007 16:27 ]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)