Toon posts:

Peering Garnier offline sinds 14:00

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Als er gebruikers zijn waarvan hun provider via Peering Garnier loopt kan het goed mogelijk zijn dat er geen verbinding mogelijk is met een groot aantal sites, gezien Garnier een crash heeft gehad in begin van de middag...

....

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-03 13:36
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:11:
Hallo mensen,

Als er gebruikers zijn waarvan hun provider via Peering Garnier loopt kan het goed mogelijk zijn dat er geen verbinding mogelijk is met een groot aantal sites, gezien Garnier een crash heeft gehad in begin van de middag...

....
Oke, duidelijk. Heb ik even geluk dat ik geen last heb van uitvallende stukken internet :). Wat is Peering Garnier eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
smeerbartje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

Oke, duidelijk. Heb ik even geluk dat ik geen last heb van uitvallende stukken internet :). Wat is Peering Garnier eigenlijk?
Een of andere "peering" waarvan o.a BBned gebruik maakt. Het bedrijf heet Garnier, en heeft dus een crash gehad waardoor veel internet verkeer niet meer mogelijk is... probeerde te zoeken met google, maar kan die website niet bereiken :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk niet dat dit de juiste plek is om storingen te melden, de meeste providers hebben daar zelf prima websites voor ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.