Abel neemt niet op!

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Topicstarter
Zijn er klanten van Abel telecom die ooit een medewerker aan de lijn hebben gehad?
Ik heb denk ik al 3 uur achterelkaar in de wacht gehangen, en er neemt gewoon niemand op.
Ook de technische kant van de helpdesk is onbereikbaar.

Is er een bom gevallen in het hogenoorden die ze angstvallig stil proberen te houden.
Viind het schandalig.
Ook reactie op een mailtje komt niet.

Ben ik de enige of zijn er meer mensen die slechte ervaringen met de helpdesk van Abel hebben?

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:36
TIP: doe alle communicatie per post... (aangetekend).

Eigen ervaring was ook niet zo denderend als die van jou. Soms kreeg ik ze wel te pakken en dan werd ik weer in de wacht gezet of ze konden mijn niet helpen. Bij mij was de zaak snel gedaan.

Oja het switchen van Abel gaat ook erg lastig...

Verwijderd

Nog geen reactie op een mailtje dat je vanochtend hebt verstuurd? En je hebt vandaag 3u in de wacht gehangen en ze hebben nog niet opgenomen?

Gewoon kwestie van morgen je mail checken en nogmaals bellen :)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Cave_Boy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:12:
Sja, dat is leuk, maar het ligt eraan wat er aan de hand is. Als je internet het niet doet schieten aangetekende brieven neit echt op natuurlijk.
Opzegging aan de andere kant natuurlijk weer wel.

PSN: djmurcielago

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

If you pay peanuts, you get monkeys en apen kunnen geen telefoon opnemen of mail beantwoorden ;)
niet lullig bedoeld maar het hele conecpt van Abel is niet echt op service gebaseerd dus dan kan je tegen dit soort praktijken aanlopen. Als ze totaal niet bereikbaar zijn is het enige wat helpt toch echt die aangetekende brief, hoe vervelend dat misshcien ook is.

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

WooK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:48:
If you pay peanuts, you get monkeys en apen kunnen geen telefoon opnemen of mail beantwoorden ;)
niet lullig bedoeld maar het hele conecpt van Abel is niet echt op service gebaseerd dus dan kan je tegen dit soort praktijken aanlopen. Als ze totaal niet bereikbaar zijn is het enige wat helpt toch echt die aangetekende brief, hoe vervelend dat misshcien ook is.
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, betekend dat vaak ook dat er voor het bedrijf geen geld is om extra mensen in dienst te nemen + een gedegen opleiding voor de meest voorkomende problemen op de helpdesk, geen geld voor een optimale telefonische bereikbaarheid, geen etc etc etc.

Zelf zit ik bij XS4ALL, owkeej, ze zijn niet de goedkoopste, maar tot nu heb ik een paar keer gebruik moeten maken van de tel. helpdesk, en de kennis daar is super! Aftersales idem. Dan betaal ik liever ietjes meer, voor betere kwaliteit :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, betekend dat vaak ook dat er voor het bedrijf geen geld is om extra mensen in dienst te nemen + een gedegen opleiding voor de meest voorkomende problemen op de helpdesk, geen geld voor een optimale telefonische bereikbaarheid, geen etc etc etc.

Zelf zit ik bij XS4ALL, owkeej, ze zijn niet de goedkoopste, maar tot nu heb ik een paar keer gebruik moeten maken van de tel. helpdesk, en de kennis daar is super! Aftersales idem. Dan betaal ik liever ietjes meer, voor betere kwaliteit :)
"Niet de goedkoopste" is nogal een understatement voor een prijsverschil van 275% vergeleken momenteel de goedkoopste ISP (Telfort) ;). Als je de XS4ALL helpdesk belt moet je ook vaak behoorlijk lang wachten, tenminste, die keren dat ik opbelde. :P

3 Uur wachten is natuurlijk wel heel extreem. Probeer eens te bellen direct na de openingstijd van de helpdesk, 's ochtends vroeg.

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 17-10-2007 22:56 ]

🌞🍃

Verwijderd

Datafeest schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:54:
[...]

"Niet de goedkoopste" is nogal een understatement voor een prijsverschil van 275% vergeleken momenteel de goedkoopste ISP (Telfort) ;). Als je de XS4ALL helpdesk belt moet je ook vaak behoorlijk lang wachten, tenminste, die keren dat ik opbelde. :P
Dus ik begrijp hieruit dat je ook XS4all abbonee bent? :+

• Bergen
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

3 uur... damn. Doet me denken aan oude tijden bij UPC toen ik nog op de klantenservice werkte. De langste wachttijd die we ooit hebben gehad was 4 uur en 57 minuten, bijna de 5 uur aangetikt dus. Dat was in 2000, of in 2001. Da's dan wel weer anders tegenwoordig... vanavond op de storingsdienst al weer een aantal maal heel relaxt helemaal geen wachtrij gehad.
3 Uur wachten is natuurlijk wel heel extreem. Probeer eens te bellen direct na de openingstijd van de helpdesk, 's ochtends vroeg.
Vaak maakt het niet echt uit wanneer je belt. Er zijn veel mensen die tegelijk denken: "Ik moet meteen bellen zodra ze open zijn!" Je ziet dan ook vaak dat er tussen 8:00 en 8:05 meteen al even een wachtrij is die vervolgens weer wegzakt.

Ook rond etenstijd. De ene helft belt niet omdat ze gaan eten en de andere helft belt juist omdat ze denken dat het rustig is onder etenstijd. Netto blijft het callverkeer dus aardig stabiel.

[ Voor 48% gewijzigd door Bergen op 18-10-2007 23:40 ]

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:26
Cave_Boy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:12:

Eigen ervaring was ook niet zo denderend als die van jou. Soms kreeg ik ze wel te pakken en dan werd ik weer in de wacht gezet of ze konden mijn niet helpen. Bij mij was de zaak snel gedaan.

Oja het switchen van Abel gaat ook erg lastig...
Weet je wel hoeveel een aangetekende brief kost?
Als je alle communicatie per aangetekende post stuurt heb je na 3 brieven het abo maand bedrag eruit.

Aangetekend helpt ook niet als ze niks willen doen.

• Bergen
  • Laatst online: 28-11 12:23

Bergen

Spellingscontroleur

Mee eens, aangetekende brieven zijn overrated. Ok, je weet zeker dat hij wordt afgeleverd, maar meer ook niet. Als ze er alsnog niets mee doen is het weggegooid geld.

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Mischien helpt het als je een aangetekende brief verstuurt met handtekening retour met daarin een telefonische afspraak.

• Hoicks
  • Laatst online: 07:02

Hoicks

Techno!

Aangetekende brieven doet Abel niets mee volgens mij. Ik heb twee keer aangetekende brief naar Abel verstuurd waarin ik te kennen gaf op te zeggen vanwege wanprestatie (van Abel dus).

De eerste brief kreeg ik geen reactie op. De tweede brief die door een collega van mij is opgemaakt (jurist) werd blijkbaar wel serieus genomen en ik kreeg een brief dat het contract was ontbonden.

Helaas.. Ik moest bij Abel storneren en een blokkade op mijn bankrekening zetten omdat ze geld bleven afschrijven. Ook ontvang ik per e-mail nog steeds voicemail van iemand die blijkbaar mijn nummer toegekend heeft gekregen.

Ik doe er niets meer mee.. Ik heb de bevestiging binnen maar professioneel is anders.

Prutsers zijn het en ik raad ook iedereen af met hen in zee te gaan.

Overigens kun je vanaf @home telefonie niet naar Abel bellen. Ergens gaat er technisch iets mis waardoor de ontvangende partij altijd in gesprek is.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-10 16:36

WebHawk

Klaphark

Hier ook xs4all. Nooit problemen mee gehad. Ooit een nieuwe sweexrouter geinstalleerd, lukte niet helemaal, maar de helpdesk kon me er gewoon mee helpen :')

Hoi trouwens

Pagina: 1